Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce Kowalski Tadeusz
Wydawnictwo: WAiP wydanie 2010 r. ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0726-2 Format: 16.5x23.5cm Ilość stron: 292 Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki Między twórczością a biznesem: Edukacja medialna Podręcznik akademicki to seria książek przeznaczonych przede wszystkim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, spełniających standardy nauczania dla poszczególnych przedmiotów.
Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu
|