Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIĘDZY TWÓRCZOŚCIĄ A BIZNESEM KOWALSKI WAIP

02-06-2012, 19:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik kamea1212
numer aukcji: 2332194251
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 11   
Koniec: 18-05-2012 10:30:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Między twórczością a biznesem
Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Kowalski Tadeusz

Wydawnictwo: WAiP
wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0726-2
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 292
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Między twórczością a biznesem:
Edukacja medialna Podręcznik akademicki to seria książek przeznaczonych przede wszystkim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, spełniających standardy nauczania dla poszczególnych przedmiotów.

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.
ze Wstępu