SPORTEC M5 INTERACT
adresowana jest do sportowych motocykli drogowych klasy supersport.
Jest to nowy rozdział w historii opon o zróżnicowanej sztywności karkasu. Najnowsza odsłona technologii Interact, zapewni użytkownikom pięć stref o różnej sztywności opony.
Metzeler stosując nową technikę obróbki mieszanki gumowej zdołał dodać więcej krzemionki do mieszanki gumowej, bez pogorszenia parametrów opony na suchej nawierzchni. W rezultacie otrzymał produkt o doskonałych właściwościach na suchej nawierzchni, jednocześnie nie dający szans konkurencji w czasie deszczu.
Kształt bieżnika nowej gumy to efekt wielu doświadczeń których celem było uzyskanie wysokiej skuteczności pracy na suchej nawierzchni (stabilność) i mokrej (dobre odprowadzanie wody). Nowy, opatentowany kształt bieżnika nawiązujący do greckiej litery „Pi" zapewnić ma maksymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w technologii Interact.
Wskaźnik pochylenia - ten dodatek chyba każdy uzna za fajny, ale zwykły gadżet. Mowa oczywiście o wskaźniku pochylenia. Dzięki jego obecności każdy użytkownik M5 będzie mógł natychmiast sprawdzić w jakim stopniu wykorzystuje swoje opony. Wskaźnik ulokowano w okolicach 25°, 30°, 35°, 40° oraz 45° na bieżniku tylnej opony.
Opona z zastosowaniem np do:
APRILLA RSV 1000R / FACTORY , TUONO 1000R / FACTORY , ;
BIMOTA DB5 , DB6 , SB6 , SB8 , DB7 ;
BMW BOXER SPORT 1200 , K 1200R , K 1200S , R 1200S ,
DUCATI 748 , 749 , 916 , 996 - 998 - 999 / S / R / SPS , MONSTER S4 / S4R , ST4 S, 1098 / S ,
HONDA CBR 900RR FIREBLADE , CBR 1000RR FIREBLADE , VTR 1000 ,
KAWASAKI ZX-7 R NINJA , ZX-9 R NINJA , Z 1000 , ZX 10R NINJA , ZZR 1100 ,
SUZUKI GSX R 750 SRAD , GSX R 1000 , TL 1000R / S ,
YAMAHA FZ1 FAZER , YZF 1000 R1 , MT01
I WIELU INNYCH .