SPORTEC M5 INTERACT
adresowana jest do sportowych motocykli drogowych klasy supersport.
Jest to nowy rozdział w historii opon o zróżnicowanej sztywności karkasu. Najnowsza odsłona technologii Interact, zapewni użytkownikom pięć stref o różnej sztywności opony.
Metzeler stosując nową technikę obróbki mieszanki gumowej zdołał dodać więcej krzemionki do mieszanki gumowej, bez pogorszenia parametrów opony na suchej nawierzchni. W rezultacie otrzymał produkt o doskonałych właściwościach na suchej nawierzchni, jednocześnie nie dający szans konkurencji w czasie deszczu.
Kształt bieżnika nowej gumy to efekt wielu doświadczeń których celem było uzyskanie wysokiej skuteczności pracy na suchej nawierzchni (stabilność) i mokrej (dobre odprowadzanie wody). Nowy, opatentowany kształt bieżnika nawiązujący do greckiej litery „Pi" zapewnić ma maksymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w technologii Interact.
Wskaźnik pochylenia - ten dodatek chyba każdy uzna za fajny, ale zwykły gadżet. Mowa oczywiście o wskaźniku pochylenia. Dzięki jego obecności każdy użytkownik M5 będzie mógł natychmiast sprawdzić w jakim stopniu wykorzystuje swoje opony. Wskaźnik ulokowano w okolicach 25°, 30°, 35°, 40° oraz 45° na bieżniku tylnej opony.
Opona z zastosowaniem np do:
BMW BOXER SPORT 1200 , HP2 MEGAMOTO , K 1200 R , R 1200 S , R 1200 ST
DUCATI 748 / S / R / SPS / BIPOSTO , 749 , 848 , 851 , 888 / STRADA / SP / 900 MONSTER , 916 SP / SENNA , 996 - 998 - 999 , MONSTER ,
HONDA CB 600 F HORNET , CBR 600 RR , VTR 1000 FIRESTORM ,
KAWASAKI ZX-6 R NINJA , ZXR 750 , ZX-9 R NINJA ,
SUZUKI GSXR 600 , GSR 600 , GSXR 750 , GSXR 1100 ,
YAMAHA YZF R 6 , FZR 750 R , YZF 750 R , YZF R 7 , FZR 100 , FZR 1000 FAZER , YZF 1000 R1 ,
I WIELU INNYCH .