Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METZELER SPORTEC M5 120/70ZR17 180/55ZR17 KAWASAKI

20-01-2012, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 250 zł     
Użytkownik yamahaa1
numer aukcji: 2008896039
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 21   
Koniec: 19-01-2012 08:21:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPONY MOTOCYKLOWE NOWE

 METZELER 

Metzeler Sportec M5 Interact Nowość !!!2011 !!! 

PROMOCJA 

 120/70ZR17 58W i 190/50ZR17 73W

lub

120/70ZR17 58W i 180/55ZR17 73W

Dot.1111 2011 !!!

1250zł !!! kpl

wysyłka 0zł

Opony motocyklowe

METZELER  Sportec M5 Interact

 

Szukasz innego modelu opony

zapraszamy na inne nasze  aukcje Allegro

MOTO-PERFEKT

33-300 NOWY SACZ UL.DMOWSKIEGO 16

HURTOWNIA OPON MOTOCYKLOWYCH PIRELLI METZELER MITAS KINGS TIRES TRELLEBORG KENDA

E-maila [zasłonięte]@op.pl

kom 606[zasłonięte]894

 

    Opony są nowe i objęte gwarancją producenta.

 Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Opis  opony:

M5 to nowy rozdział w historii opon o zróżnicowanej sztywności karkasu

Nowe sportowe dziecko Metzelera ujrzało światło dzienne 22 stycznia 2010 w Monachium. Zgodnie z zapewnieniami konstruktorów będzie to nowy rozdział w historii opon o zróżnicowanej sztywności karkasu. Najnowsza odsłona technologii Interact, zapewni użytkownikom pięć stref o różnej sztywności opony. M5 adresowana jest do sportowych motocykli drogowych klasy supersport.

Strefy sztywności

O co chodzi z technologią Interact? Pisaliśmy o tym już bardzo obszernie przy okazji prezentacji opon Metzeler Z6 Interact. W dużym skrócie mówimy tutaj o zróżnicowanej sztywności karkasu opony, pozwalającej na bardzo optymalny kontakt (interakcję) opony z podłożem. To odpowiedź na wieloskładnikowe ogumienie konkurencji, oferujące różne mieszanki gumy w jednej oponie. W nowym produkcie niemiecka firma wykorzystała wszystkie doświadczenia zebrane przy produkcji wcześniejszych modeli z serii Interact, co zaowocować ma znacznym postępem w stosunku do bardzo udanego poprzednika, czyli Sporteca M3. Nowy M5 Interact posiadał będzie pięć stref sztywności karkasu. Tak naprawdę strefy są trzy, ale licząc od boku konturu opony do drugiego boku, otrzymujemy w sumie pięć stref. Strefy brzegowe mają najgęściej ułożony oplot, przez co są sztywniejsze. Jest to konieczne dla „podtrzymania" opony w mocnych pochyleniach, gdzie brzeg opony jest wyjątkowo mocno obciążony. Po niej ułożono strefę średniego napięcia pracującą najlepiej przy średnich pochyleniach. Taka konfiguracja sprzyja wysokiej przyczepności. Na środku opony sztywność karkasu ponownie wzrasta. Ma to na celu poprawę żywotności opony i stabilizację jej pracy przy bardzo wysokich prędkościach. W ten oto sposób, nawet bez różnicowania mieszanek na jednej oponie można uzyskać różne parametry jej pracy w zależności od pochylenia motocykla.

Litera „Pi" w bieżniku

Kształt bieżnika nowej gumy to efekt wielu doświadczeń których celem było uzyskanie wysokiej skuteczności pracy na suchej nawierzchni (stabilność) i mokrej (dobre odprowadzanie wody). Nowy, opatentowany kształt bieżnika nawiązujący do greckiej litery „Pi" zapewnić ma maksymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w technologii Interact.

 

Wskaźnik pochylenia

Ten dodatek chyba każdy uzna za fajny. Mowa oczywiście o wskaźniku pochylenia. Dzięki jego obecności każdy użytkownik M5 będzie mógł natychmiast sprawdzić w jakim stopniu wykorzystuje swoje opony. Wskaźnik ulokowano w okolicach 25°, 30°, 35°, 40° oraz 45° na bieżniku tylnej opony.

Więcej znajdziecie na www.metzelermoto.com

 

tel.606[zasłonięte]894

FJR YZF R1 KTM ZX12 ZX9 GSXR GSX CBR CB SV BMW RS GS TDM SRAD RR

YAMAHA HONDA SUZUKI KAWASAKI DUCATI MOTO MOTOCYKL KTM RM YZ CR CRF KXF RMZ DRZ GSF R6 Z750 Z1000 CB1000R GAZ GAZ TM MITAS