Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METROPOLIA I JEJ REGION W GOSPODARCE INFORMACYJNEJ

25-08-2014, 19:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4459767643
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-08-2014 19:03:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

 

 

METROPOLIA I JEJ REGION W GOSPODARCE INFORMACYJNEJ

 

GORZELAK G. SMĘTKOWSKI M.


SCHOLAR , 224 STRONY

 

Ksiazka przedstawia procesy metropolizacji zachodzace we wspotczesnej gospodarce informacyjnej. Ich najistotniejszym przejawem jest powstawanie sieci wielkich miast - osrodkow koordynacji, zarzadzania i dzialalnosci innowacyjnej w skali globalnej. Prowadzi to do odrywama sił metropolii od zaplecza regionalnego, ktorego rozwoj moze bye tym samym spowolniony.

Badania dotyczaące powiazan gospodarczych i spotecznych zostaty przeprowadzone w trzech polskich metropoliach: warszawskiej, poznanskiej i trojmiejskiej. Wyniki wskazuja.na to, ze przewaga procesow wymywania zasobow nad procesami rozprzestrzemama rozwoju jest jedna, z przyczyn polaryzacji obserwowanej w regionach tych miast.

Wyniki przeprowadzonych badan umozliwity sformulowanie rekomendacji dia wtadz publi-znych regionow metropolitalnych, zgodnych z zasadą polaryzacji i dyfuzji, ktora będzie kształtowac przyszla. politykę regionalną  i przestrzenna. Polski.