Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Językoznawstwo > Poszczególne języki > Język polski Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Oświata. Szkoły. Organizacje wychowawcze
|
|
| | |
| | Analiza problemu uniwersyteckiego kształcenia nauczycieli polonistów, przeprowadzona na dwu uzupełniających się płaszczyznach: strategii działania osób i zespołów wyspecjalizowanych w dziedzinie praktyki i teorii szkolnego nauczania przedmiotu oraz przestrzeni współczesnej kultury i procesów transformacji szkoły. Autorka prezentuje nowatorskie ujęcie problemu, akcentując podmiotowość procesu studiowania oraz jego humanistyczna wielostronność. Rozwija i uzasadnia przekonanie, że do zrozumienia metod nauczania przedmiotu należy dochodzić na drodze obserwacji i analizy różnych aspektów procesu dydaktycznego. | | Tytuł: | Metodyka konkretu | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 15 [cm] | | Liczba stron: | 284 | | Rok wydania: | 2002 | | Miejsce: | Poznań | | Numer wydania: | 1 | |
| | | Nr katalogowy (ISBN): | 832[zasłonięte]204X 978[zasłonięte][zasłonięte]32120 |
|
| | | | Waga produktu: | 520 g. | |
| |
| | Klienci którzy kupili ten produkt kupili również | | |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |