Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wc

25-01-2014, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 3831152743
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2014 14:32:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym

      Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wc

       

      Autor
      Danuta Czelakowska

      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN [zasłonięte]978-8387-583-6

      Kraków 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 330 str., oprawa miękka

      Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.

      Spis Treści

      Wstęp

      1. Cele polonistycznej edukacji wczesnoszkolnej

      1.1. Cele kształcenia polonistycznego a funkcje języka
      1.2. Klasyfikacja i formułowanie celów nauczania
      1.3. Treści kształcenia i wychowania w edukacji polonistycznej
      1.4. Materiał nauczania i środki dydaktyczne w kształceniu wczesnoszkolnym języka polskiego
      1.5. Nauczyciel a kształcenie języka ojczystego w edukacji wczesnoszkolnej
      1.6. Przygotowanie się nauczyciela do lekcji

      2. Metody nauki czytania i pisania w ujęciu porównawczym

      2.1. Podział metod nauki czytania i pisania
      2.2. Syntetyczne metody nauki czytania
      2.3. Metody alfabetyczne
      2.4. Metody fonetyczne
      2.5. Metody sylabowe
      2.6. Metody analityczne – ich wady i zalety
      2.7. Rozwój metod analityczno-syntetycznych
      2.8. Metody globalne
      2.9. Najnowsze tendencje w procesie nauki czytania i pisania
      2.9.1. Koncepcja czytania według Glenna Domana
      2.9.2. Metoda wczesnej nauki czytania i pisania w systemie pedagogicznym Marii Montessori
      2.9.3. Metoda naturalnej ekspresji i motywacji Celestyna Freineta
      2.9.4. Naturalna nauka języka
      2.9.5. Programy wspierające edukację dzieci

      3. Proces nauki czytania

      3.1. Psychofizjologiczne podstawy procesu czytania i pisania
      3.2. Istota nauki czytania
      3.3. Gotowość i aspekty procesu czytania
      3.4. Kształtowanie umiejętności czytania
      3.4.1. Etapy w procesie nauki czytania
      3.4.2. Treści programowe
      3.5. Znaczenie elementarza w procesie nauki czytania i pisania
      3.6. Etapy pracy podczas wprowadzania nowej litery
      3.7. Doskonalenie umiejętności czytania
      3.7.1. Cechy dobrego czytania
      3.7.2. Podstawowe formy czytania
      3.7.3. Kształtowanie umiejętności cichego czytania ze zrozumieniem

      4. Proces pisania

      4.1. Psychofizjologiczne podstawy procesu pisania
      4.2. Nauka poprawnego pisania
      4.2.1. Etapy nauki pisania nowej litery
      4.3. Rodzaje ćwiczeń w pisaniu
      4.4. Błędy graficzne w piśmie
      4.5. Trudności w nauce czytania i pisania

      5. Rozwój i kształcenie języka dzieci w wieku wczesnoszkolnym

      5.1. Język pisany a mówiony – wzajemny wpływ, badania
      5.2. Proces wielostronnego poznania a metody kształcenia sprawności językowej
      5.3. Ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne i ich funkcja w procesie kształcenia mowy
      5.4. Organizacja i planowanie dłuższych form wypowiedzi
      5.5. Podstawowe rodzaje wypowiedzi ustnych i pisemnych
      5.5.1. Opowiadanie
      5.5.2. Opis
      5.5.3. Sprawozdanie
      5.5.4. List i inne pisma użytkowe
      5.6. Ćwiczenia kompozycyjne
      5.6.1. Kontrola i ocena prac pisemnych

      6. Praca z tekstem literackim

      6.1. Cele opracowywania utworów
      6.2. Etapy pracy z tekstem czytanki lub lektury
      6.3. Opracowywanie utworów literackich
      6.3.1. Analityczne formy pracy z tekstem
      6.3.2. Syntetyczne ćwiczenia oparte na utworach literackich
      6.4. Inne sposoby wykorzystania treści tekstów literackich
      6.5. Opracowywanie utworów poetyckich
      6.6. Praca z lekturą

      7. Nauczanie gramatyki w edukacji wczesnoszkolnej

      7.1. Cele kształcenia języka uczniów
      7.2. Treści nauczania
      7.3. Metody i organizacja materiału językowego
      7.4. Konstruowanie zdań złożonych

      8. Nauczanie ortografii i interpunkcji

      8.1. Cele i zadania nauczania ortografii
      8.2. Dobór i zakres treści ortograficznych
      8.3. Zasady nauczania ortografii
      8.4. Metody opracowywania materiału ortograficznego
      8.5. Rodzaje ćwiczeń ortograficznych

      9. Rozwijanie twórczej aktywności uczniów

      9.1. Pojęcie, istota i cechy aktywności twórczej
      9.2. Metody pobudzania myślenia twórczego
      9.3. Stymulowanie wytwarzania dywergencyjnego i konwergencyjnego
      9.4. Twórcza ekspresja uczniów według koncepcji Nowoczesnej Szkoły Francuskiej Celestyna Freineta

      10. Gry i zabawy dydaktyczne w polonistycznej edukacji dzieci
      10.1. Cele i zadania gier i zabaw dydaktycznych
      10.2. Funkcje zabaw w nauczaniu języka polskiego
      10.3. Przykłady zabaw w edukacji polonistycznej

      11. Dramatyzacje w nauczaniu wczesnoszkolnym języka polskiego

      11.1. Pojęcie, istota i klasyfikacja gier dramatycznych
      11.2. Rodzaje technik dramowych
      11.3. Przykłady dramatyzacji

      Bibliografia
      Aneks
      Przykład lekcji wprowadzającej nową literę
      Przykład lekcji z tekstem literackim

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: