Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metody pedagogicznych badań nad twórczością

27-01-2014, 18:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3837576496
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-01-2014 18:09:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Metody pedagogicznych badań nad twórczością
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]40548
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 368
Ocena: -
Waga: 0,45 kg
Indeks: 498[zasłonięte]01951KS
Rok wydania: 2009
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Opis książki

Podtytuł: teoria i empiria
Publikacja ta wypełnia lukę w dotychczasowych działaniach porządkujących istniejące, jak i poszukujących nowych dróg pedagogicznego definiowania, poznawania i stosowania metod badań nad twórczością. (...) Czytelnik znajdzie tu materiał rzetelnie gromadzący aktualną analizę literatury przedmiotowej, ale też nowatorskie podejście do empirycznych działań.

Będzie nim na pewno osoba akademicko zajmująca się zagadnieniami pedagogiki twórczości, ale także metodolog, poszukujący inspiracji (lub przestrzeni do dyskusji) dla własnych ustaleń badawczych. Książka zainteresuje z pewnością także studentów, bowiem teoretyczny wywód stanowić będzie doskonałe wprowadzenie do studiów nad zagadnieniami kreatywności. Odbiorcami staną się też nietuzinkowi nauczyciele, animatorzy działań twórczych, dla których refleksja nad wskazaniami teoretycznymi zyskuje w opracowaniu stosowaną prezentację empiryczną i stanowić może asumpt dla podjęcia własnych działań edukacyjnych w praktyce pedagogicznej i artystycznej.
(z recenzji prof. Katarzyny Krasoń)
Zobacz także...