Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

28-01-2012, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 21 zł     
Użytkownik BeataTabak
numer aukcji: 2060587802
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 26-01-2012 13:00:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

MAŁGORZATA RÓSZKIEWICZ

 

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych oraz z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania oraz rodzaje możliwych opinii i postaw wobec zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych oraz stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka.
Książka ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób prosty i klarowny prezentuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu. Podręcznik zawiera liczne przykłady, ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Wydawnictwo: PWN, 2002, 352 stron, oprawa miękka, książka bez śladów używania.