Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METODY I TECHNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH KWESTIONARIUSZ

11-10-2014, 2:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik E-KODEKS
numer aukcji: 4658466574
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-10-2014 02:24:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak

METODY I TECHNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH

NA PRZYKŁADZIE ZACHOWAŃ KOMUNIKACYJNYCH OPOLAN


wyd. 2013 r., stron 209, przypisy, rys., tab., bibliografia,
miękka oprawa, format ok. 23,5 cm x 16,5 cm

 
Niski nakład !


Z notatki wydawniczej :

Prezentowana książka, analizując sposoby przemieszczeń i efekty wpływu transportu
na jakość życia w mieście, przedstawia w sposób kompleksowy procedurę realizacji
procesu badawczego z wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego.
Książka w prosty sposób przedstawia krok po kroku kolejne etapy budowy kwestionariusza,
redukcji i redakcji danych, a także wybrane metody ich analizy.
Podsumowanie książki stanowi omówienie i prezentacja wyników uzyskanych
w przykładowym procesie badawczym. Jest to przykład raportu pisemnego z badania ankietowego.
W książce zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzi informatycznych (Excel, Statistica)
wspierających cały proces tworzenia, analizowania i opracowywania wyników badań ankietowych
aż po końcowy raport z badań. Celem autorów jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych
wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają
samodzielnie prowadzić tego typu badania.

Książka ta przydatna będzie zarówno dla studentów różnych kierunków (m.in.: ekonomii, zarządzania,
logistyki, socjologii, gospodarki przestrzennej, psychologii),
jak i dla szerokiego kręgu praktyków gospodarczych.



SPIS TREŚCI :

Wstęp

Rozdział I. Zachowania komunikacyjne a możliwości ich kształtowania

1.1. Pojęcie i determinanty zachowań komunikacyjnych
1.2. Zachowania komunikacyjne a wybór środka transportu
1.3. Analiza sposobu przemieszczania się jako podstawa kształtowania zachowań komunikacyjnych mieszkańców

Rozdział II. Badania ankietowe jako podstawa gromadzenia danych o zachowaniach komunikacyjnych mieszkańców

2.1. Pojęcie i istota badań ankietowych (kwestionariuszowych)
2.2. Konstrukcja kwestionariusza ankietowego jako warunek pozyskania właściwych danych o zachowaniach mobilnościowych mieszkańców
2.3. Zasady formułowania pytań kwestionariuszowych w badaniach zachowań komunikacyjnych
2.4. Reprezentatywność jako kryterium doboru próby do badań mobilnościowych
2.5. Wybrane metody doboru reprezentatywnej próby badawczej

Rozdział III. Pomiar jako metoda gromadzenia danych

3.1. Pojęcie pomiaru i skalowania
3.2. Komparatywne i niekomparatywne techniki skalowania
3.3. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności informacji
3.4. Użyteczność informacji i rodzaje błędów popełnianych w trakcie badania

Rozdział IV. Budowa kwestionariusza ankietowego na potrzeby gromadzenia danych o zachowaniach komunikacyjnych

4.1. Założenia badawcze i formułowanie hipotez
4.2. Identyfikacja i analiza błędów w pytaniach kwestionariuszowych

Rozdział V. Metody redukcji, wizualizacji i analizy danych z pomiarów kwestionariuszowych

5.1. Metody redukcji danych i kodowania odpowiedzi
5.2. Sposoby prezentacji wyników badań
5.3. Wybrane metody analizy danych empirycznych

Rozdział VI. Możliwości wykorzystania wnioskowania statystycznego i analizy czynnikowej w interpretacji danych z pomiaru ankietowego

6.1. Testowanie hipotez parametrycznych
6.2. Testowanie hipotez nieparametrycznych
6.3. Analiza czynnikowa jako metoda analizy danych z pomiarów pierwotnych

Rozdział VII. Wybrane metody analiz wielowymiarowych i analizy wariancji

7.1. Możliwości zastosowania skalowania wielowymiarowego w analizie danych z pomiaru kwestionariuszowego
7.2. Analiza conjoint i jej wykorzystanie w analizie danych empirycznych
7.3. Jednoczynnikowa analiza wariancji

Rozdział VIII. Prezentacja wyników w postaci pisemnego raportu z badania

8.1. Zasady sporządzania pisemnego raportu z badania
8.2. Z badań nad zachowaniami komunikacyjnymi mieszkańców Opola – raport
8.2.1. Cele i przesłanki badań
8.2.2. Metodologia badania
8.2.3. Charakterystyka próby badawczej
8.2.4. Poziom życia a skłonność mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej
8.2.5. Oferta komunikacji miejskiej a gotowość respondentów do korzystania z niej (ocena komunikacji miejskiej)
8.2.6. Ocena gotowości zmian zachowań komunikacyjnych mieszkańców
8.2.7. Podsumowanie i wnioski z raportu

Aneks
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel i tablic


 


KAŻDY OFEROWANY NA NASZYCH AUKCJACH EGZEMPLARZ
JEST SPRAWDZANY W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH
DEFEKTÓW DRUKARSKICH !


ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS
NA AUKCJACH ALLEGRO !!!


W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość.


METODY I TECHNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH KWESTIONARIUSZ

 

Odbiór osobisty w Księgarni E-KODEKS jest możliwy wyłącznie

w Punkcie Dystrybucyjnym

Gliwice ul. Czapli 9

po wcześniejszym ustaleniu terminu.

 

Na życzenie książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej

(list polecony ekonomiczny lub list polecony priorytetowy, a powyżej 2 kg jako paczka pocztowa).