Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METODY BADAWCZE W PSYCHOLOGII - NOWA

04-03-2012, 12:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.50 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2096046761
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 03-03-2012 12:26:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Metody badawcze w psychologii

Autor/autorzy:

John Shaughnessy

Eugene Zechmeister

Jeanne Zechmeister

Tłumacze: Rucińska Monika

GWP



Metodologia służy psychologii, a nie na odwrót - oto idea przyświecająca autorom tego niezwykłego podręcznika dla studentów psychologii. Wiele omówionych w nim metod (od analizy danych archiwalnych, poprzez ankiety, kwestionariusze i badania eksperymentalne, aż po studium przypadku) może zainteresować również studentów socjologii, medycyny i ekonomii.

Autorzy podkreślają, że interesuje ich metodologia stosowana, a nie metodologia ogólna. Dzięki temu książka jest pełna wyników aktualnych badań, a w odpowiednich momentach odsyła do powszechnie stosowanych pakietów statystycznych, co w stawianiu pierwszych kroków w metodologii może się okazać o wiele bardziej przydatne niż znajomość wzorów teoretycznych.

Spis treści:

CZĘŚĆ l. ZAGADNIENIA OGÓLNE

1. Wprowadzenie

2. Etyka badań psychologicznych

CZĘŚĆ II. METODY OPISOWE

3. Obserwacja

4. Badania korelacyjne

5. Nieinwazyjne pomiary zachowania

CZĘŚĆ III. METODY EKSPERYMENTALNE

6. Plany grup niezależnych

7. Plany z powtarzanymi pomiarami

8. Złożone plany eksperymentalne

CZĘŚĆ IV. BADANIA STOSOWANE

9. Plany badań pojedynczych przypadków

10. Plany quasi-eksperymentalne oraz ocena programów

Załącznik A. Analiza danych i ich interpretacja

Załącznik B. Tworzenie kwestionariuszy

Załącznik C. Komunikacja w psychologii

Bibliografia

Indeks rzeczowy

Indeks nazwisk

Spis rycin i tabel



Oprawa: Twarda

Format: 17.0x24.0cm

Ilość stron: 558

Rok wydania: 2002