Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH - NOWA 10

28-02-2012, 15:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.50 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2031214896
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 31-01-2012 13:00:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH
 

METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH - NOWA 10

Autor: Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński
Wydawca: CeDeWu.pl
Rok wydania: 2008
Okładka: miękka
Wymiary: 176X250
Ilość stron: 300
ISBN:[zasłonięte]978-8356-133-3

Cena detaliczna: 45.00

Opis:Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej.
O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
 Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
W czasach, gdy wygląd znaczy więcej niż charakter, iluzja symuluje prawdę, a tabuny spin doctors („krętaczy”) pozór i obrazy preparują a vista, dobrze jest mieć jakieś narzędzie demaskujące całą tę maskaradę. Starannie zaplanowana i wykonana analiza zawartości daje piorunujące rezultaty. Mniemaniom, interpretacjom i nadinterpretacjom przeciwstawia obiektywizm, rzeczowość, wymierność i weryfikowalność. Tylko tyle, czy aż tyle ? A jeśli zna się i rozumie możliwości tej metody, można uzyskać jeszcze więcej.
Autorzy Metody badania wizerunku w mediach prowadzą nas krok po kroku od teorii do praktyki, demonstrując na przykładzie analizy medialnego wizerunku Ryszarda Krauzego zalety tej metody badawczej. Robią to zaś dobrze i interesująco. Jeszcze nie magistrzy, a już jakby profesorowie. Intrygujące, fascynujące, pouczające. Potrzebne.
prof. Maciej Mrozowski, Uniwersytet Warszawski
 Tomasz Gackowski i Marcin Łączyński są właścicielami firmy MTResearch, zajmującej się m. in.  prowadzeniem kompleksowego monitoringu mediów dla firm oraz osób, szkoleniami z zakresu metod badań prasoznawczych, obsługą marketingową oraz doradztwem wizerunkowym.
Recenzja:
 
GAZETA BANKOWA NR 50 (2008)
 
Fragment z artykułu pt. "Wizerunek"
 
Słowo wizerunek jest wszechobecne. Słyszymy, że jakiś polityk dba głównie o swój wizerunek, jakaś marka zyskuje lub traci z powodu swojego wizerunku. Czym jest jednak wizerunek? Czy dana strategia wizerunkowa jest skuteczna? I jak zmierzyć jej skuteczność? Na te pytania odpo­wiada publikacja, której redaktorami są dwaj młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Dowiemy się z niej przede wszystkim, w jaki sposób dobrze zaplanować i przygotować badanie wizerunku, jak unikać podstawowych błędów, które popełniają początkujący badacze, jak wyszukiwać informacje do badań czy też jak mierzyć wpływ efektów wizerunkowych na sytuację firmy. Do badania wizerunku i jego wpływu na sytuację firm czy też znanych osób publicznych, autorzy skonstruowali nowatorskie i bardziej dokładne od dotychczas używanych narzędzia. Teoria w książce zilustrowana jest obszernym raportem badawczym, na którego przykładzie czytelnik może nauczyć się przygotowywać badania wizerunku w mediach, od etapu koncepcji badawczej aż po opracowanie końcowego, w tym przypadku bardzo szczegółowego, raportu badawczego. Bohaterem badania jest Ryszard Krauze. Biznesmen, którego wizerunek jest silnie sprzężony z firmami, których jest właścicielem. Stąd też celowa polityka wizerunkowa ma swoje bezpośrednie przełożenie w zyskach osiąganych przez koncerny afiliowane z Ryszardem Krauzem. Szczegółowy raport z kryzysu wizerunkowego biznesmena z Gdyni poprzedza subiektywny wybór wycinków prasowych, z których wyłania się medialny obraz właściciela Prokomu przed wydarzeniami z września 2007 r. oraz bezpośrednio po nich...
 
Andrzej Jóźwiak

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.