Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH CeDeWu

09-03-2012, 20:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2109291047
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 7   
Koniec: 09-03-2012 17:27:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH

Autor/autorzy:
    Tomasz Gackowski
    Marcin (red.) Łączyński
 
Wydawca:

CeDeWu

 
Oprawa: Miękka
Format: 16.4x23.5cm
Ilość stron: 300
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009

*** 
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.

prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

 ***    
 
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

METODY BADANIA WIZERUNKU W MEDIACH CeDeWu