Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metodologiczne problemy tworzenia... [nowa]

09-03-2012, 20:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2108958018
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 09-03-2012 16:28:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]58784
  • liczba stron: 272
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: impuls
  • wymiary: 160 x 235 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Niniejsza publikacja jest trzecia już książką przygotowaną jako rezultat `Ogólnopolskiego seminarium metodologii pedagogiki`, które zbiera się co dwa lata podejmując ważne zagadnienia metodologiczne dyscypliny. Specyfikę obecnej książki wyznacza chęć zmierzenia się z pytaniem o istotę wiedzy pedagogicznej oraz problemy związane z jej kształtowaniem w ramach istniejących orientacji metodologicznych, jak i w kontekście dostrzeganych uwarunkowań społeczno-kulturowych odzwierciedlających się w praktyce badawczej pedagogów.Problematyka kształtowania i przekazu wiedzy w warunkach współczesnej praktyki akademickiej - stanowiąca wiodący temat seminarium - została oczywiście podjęta na wiele sposobów. Nie może to dziwić szczególnie w sytuacji dopuszczania do głosu różnorodnych stanowisk teoretycznych i metodologicznych, a taka właśnie idea łączy wszystkie dotychczasowe seminaria. Pomimo to wyraźnie zaznaczają się trzy grupy zagadnień wokół których koncentrowała się debata i które w związku z tym postanowiono uwzględnić w porządkowaniu jej przebiegu, a w konsekwencji także w strukturze tematycznej zaproponowanej w publikacji. W jej części pierwszej, zatytułowanej `O wiedzy pedagogicznej`, zamieszczone zostały wypowiedzi traktujące o zagadnieniach tworzenia przekazywania i wykorzystania wiedzy w sposób najogólniejszy - odnoszące się do koncepcji wiedzy pedagogicznej właściwej całości dyscypliny, ukazujące właściwości tej wiedzy, jej uwarunkowania oraz dokonujące się w tej dziedzinie przeobrażenia...


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.