Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistyczni

28-02-2012, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714381
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:04:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 232
Format: B5
Rok wydania: 2006
Oprawa: Twarda, szyta



Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie Seminaria Metodologii Pedagogiki - Polskie Towarzystwo Pedagogiczne

Dariusz Kubinowski, Marian Nowak

Książka jest absolutną nowością w dziedzinie metodologii pedagogiki zorientowanej humanistycznie. Tom otwiera cykl artykułów w ramach Seminariów Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Tematy ogólne (np. historia metodologii pedagogiki, orientacje metodologiczne) przeplatają się z tematami bardziej szczegółowymi (pedagogiczne implikacje humanistyczne, krytyka). W prezentowanym tomie autorzy starają się dociec istoty podejścia humanistycznego we współczesnej pedagogice.

Adresatami publikacji jest środowisko akademickie pedagogów oraz studentów kierunków pedagogicznych oraz innych dziedzin humanistyki.




SPIS TREŚCI:

Wstęp

Zbigniew Kwieciński

Słowo na otwarcie Seminariów Metodologii Pedagogiki

Tadeusz Lewowicki

Szkic do dziejów metodologii pedagogiki

Janusz Gnitecki

Orientacje metodologiczne we współczesnej pedagogice

Stanisław Palka

Humanistyczne podejście w badaniach pedagogicznych i praktyce pedagogicznej

Teresa Hejnicka-Bezwińska

Konsekwencje badawcze wynikające z uznania dyskursów edukacyjnych przedmiotem pedagogiki

Jacek Piekarski

O drugoplanowych warunkach poprawności praktyki badawczej w pedagogice – perspektywa biografii

Włodzimierz Prokopiuk

Wprowadzenie do rozważań nad humanizacją pedagogiki (edukacji) w kontekście filozoficznych aspektów przestrzeni pedagogicznej przełomu wieków

Marian Nowak

Metodologia pedagogiki między „naukowością/teoretycznością” a „praktycznością”

Dariusz Kubinowski

Pedagogiczne myślenie humanistyczne jako kategoria metodologiczna

Krystyna Ablewicz

Miejsce badań fenomenologicznych w poznawaniu sytuacji wychowawczych

Teresa Bauman

Badacz jako krytyk

Danuta Urbaniak-Zając

W poszukiwaniu kryteriów oceny badań jakościowych

Zbigniew Kwieciński

Popsocjologia młodzieży. Studium przypadku.