Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METODOLOGIA BADAŃ SPOŁECZNYCH WYBÓR TEKSTÓW /WAWA

09-10-2014, 17:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik brotherjustin
numer aukcji: 4592111183
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 09-10-2014 17:05:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

.









.


 










.

.

.

 

METODOLOGIA BADAŃ SPOŁECZNYCH


.

***

,


ZBIÓR TEKSTÓW

 


.

.

.

.

OPIS

 

 

k

***********************************************************
DANE SZCZEGÓŁOWE

***********************************************************
 
.

Wydawnictwo:  ZYSK i S-KA
.
 .
Stan książki:  NOWA
.
.
Ilość stron: 626 
.
.
.
.
.
Nowy wybór tekstów z metodologicznych podstaw badań społecznych adresowany jest przede wszystkim do studentów i doktorantów z kierunków studiów o profilu społecznym. Będzie jednak przydatny także szerokiemu kręgowi odbiorców: psychologom, socjologom, pedagogom. Prezentowane w nim artykuły zostały napisane przez najlepszych polskich specjalistów i bogato zilustrowane przykładami.

W części I pt. Planowanie badań empirycznych i komunikowanie ich rezultatów znalazły się cztery opracowania dotyczące zasad planowania empirycznych badań społecznych. I tak, Bogdan Wojciszke zaprezentował podejście nazwane przez siebie jako Systematycznie Modyfikowane Autoreplikacje. Z kolei Zbigniew Spendel przedstawił w swoim opracowaniu gruntowną analizę podstawowego terminu naukowego funkcjonującego w naukach społecznych –zmiennej. Współcześni badacze, syntetyzując wyniki badań naukowych uzyskane nie w jednym ośrodku, ale w wielu pracowniach i laboratoriach, sięgają po nowe narzędzia statystyczne, do których należy metaanaliza. Tej problematyce poświęcony jest tekst pióra Pawła Kleki. Praca Andrzeja Falkowskiego, pierwsza taka w polskiej literaturze, dobrze ilustruje oddziaływanie zintegrowanych koncepcji teoretycznych rozwijanych na gruncie współczesnej psychologii, marketingu i prawa na procesy kontroli zachowań podmiotów gospodarczych konkurujących na rynku.

W części II pt. Metody badań przedstawione zostały trzy artykuły poświęcone kulturowej adaptacji zagranicznych testów psychologicznych do polskich warunków kulturowych i językowych (autorzy: Elżbieta Hornowska, Władysław J. Paluchowski), metodom badań socjometrycznych (Anna I. Brzezińska) oraz zastosowaniom skal szacunkowych w badaniach społecznych (autorzy: Anna I. Brzezińska, Jerzy M. Brzeziński).

Część III pt. Statystyczna analiza danych obejmuje teksty z pola problemowego zastosowań zaawansowanych, nowoczesnych metod analizy statystycznej danych empirycznych. Zostały one poświęcone modelom logarytmiczno-liniowym (Henryk Domański, Dariusz Przybysz), analizie ścieżek (Marek Gaul, Andrzej Machowski) oraz zastosowaniu programu komputerowego Jöreskoga i Sörboma do opracowania danych empirycznych w ramach modeli statystycznych: konfirmacyjnej analizy czynnikowej, analizy regresji i analizy ścieżek (Marzenna Zakrzewska).

 

 
    
.

.
.
.
.
.
.
.
.
PROMOCYJNA OBNIŻKA CENY
.
.
.OFERTA WAŻNA DO WYCZERPANIA ZAPASÓW PROMOCYJNYCH


.

.

.

.

 

.

ZAPRASZAMY TAKŻE NA INNE NASZE AUKCJE