|
|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II
20
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
p[zasłonięte]@tlen.pl
Informacji o wysyłce udzielamy w
następstwie zapytania mailowego. | |
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w
ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro
lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 20
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z
księgarnią w godzinach pracy
księgarni. | |
|
|
Wpłata na konto
Pobranie: w przypadku przesyłki
pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za
pobraniem. | |
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt
przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10
zł. | |
| |
|
Metodologia
badań logopedycznych z perspektywy teorii i
praktyki Redakcja: Milewski Stanisław, Kaczorowska-Bray
Katarzyna Wydawnictwo:
Harmonia ISBN:[zasłonięte]978-8344-074-2 Format:
17.0x24.0cm Liczba stron: 454 Oprawa:
Miękka Wydanie: 2015 r. Kolejny tom z serii Logopedia XXI Wieku z
pewnością zainteresuje i będzie pomocny studentom logopedii,
logopedom praktykom oraz tym wszystkim, którzy w swojej pracy
zawodowej mają do czynienia z osobami z zaburzeniami mowy
i/lub prowadzą badania naukowe z tego zakresu. Prezentowany
tom jest wynikiem współpracy naukowców z różnych ośrodków
badawczych w Polsce, co podkreśla wagę podjętej tutaj
problematyki.
Logopedia Wybrane aspekty
historii, teorii i praktyki Redakcja: Milewski Stanisław,
Kaczorowska-Bray Katarzyna
Wydawnictwo:
Harmonia ISBN:[zasłonięte]978-8344-017-9 Format:
17.0x24.0cm Liczba stron: 478 Oprawa:
Twarda Wydanie: 1, 2012 r.
Opis: Niniejsza
publikacja prezentuje interdyscyplinarne podejście do
logopedii. Poszczególne rozdziały, których autorami są zarówno
teoretycy, jak i praktycy, poświęcone są historii i teorii
logopedii, zagadnieniom patologii języka dzieci, zaburzeniom
mowy o podłożu neurologicznym, problemom związanym z czytaniem
i pisaniem, surdologopedii oraz tematowi wykorzystania
komputera w praktyce terapii mowy.
| |
| |