Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu,

21-03-2015, 22:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 5169172316
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 5   
Koniec: 21-03-2015 21:02:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces
Ash Maurya
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46512
data wydania: 2012
stron: 232
format: oprawa miękka
28
*cena z VAT

Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.
Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.

Running Lean to lepsza i szybsza metoda testowania pomysłów na nowe produkty oraz opracowywania produktów, które odniosą sukces.

Dzięki niej nauczysz się:
  • znajdować uczestników wczesnego rynku;
  • wybierać właściwy moment na pozyskiwanie kapitału z zewnątrz;
  • testować ceny;
  • tworzyć i mierzyć to, czego chcą klienci;
  • maksymalizować podejmowane działania pod kątem szybkości uczenia się i koncentracji;
  • rozpoznawać zestawienie produktu i rynku;
  • dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadających potrzebom rynku.