Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu

25-03-2015, 15:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5120425304
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-03-2015 13:49:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Okładka książki Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Tytuł oryginału: Running Lean: Iterate from Plan A to a Plan That Works

Autorzy: Ash Maurya

Rok wydania: 2013

Stron: 232

Tłumaczenie: Magda Witkowska

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-5123-8

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać.
Dan Martell,
założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu

Wizja testowana w praktyce

Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.

Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.

Running Lean to lepsza i szybsza metoda testowania pomysłów na nowe produkty oraz opracowywania produktów, które odniosą sukces.

Dzięki niej nauczysz się:

  • znajdować uczestników wczesnego rynku;
  • wybierać właściwy moment na pozyskiwanie kapitału z zewnątrz;
  • testować ceny;
  • tworzyć i mierzyć to, czego chcą klienci;
  • maksymalizować podejmowane działania pod kątem szybkości uczenia się i koncentracji;
  • rozpoznawać zestawienie produktu i rynku;
  • dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadających potrzebom rynku.

Przeczytaj również: Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Helion 2012.



Ash Maurya - założyciel firmy Spark59. Założył również kilka innych startupów, wśród których znalazły się tak udane przedsięwzięcia, jak WiredReach. Dzięki prowadzonym przez siebie warsztatom Running Lean blisko współpracuje z wieloma przedsiębiorcami, którym pomaga testować i dopracowywać ich wizję. Ash pełni funkcję mentora w wielu inkubatorach przedsiębiorczości na całym świecie, w tym w Mozilla Foundation, Year One Labs oraz Capital Factory.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_biznesit praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, media, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, konsument, marketing, twitter, blog, facebook, rynek, kurs, książka, podręcznik, tutorial,kompetencje osobiste, motywowanie, konsument, konkurencja, potencjał, zarządzanie, wojna, zarządzenie, marka, kreatywność, przewaga konkurencyjna, szj, dowodzenie, skuteczność, manager, tqm, szkolenie, zarządzanie czasem, finanse, działanie, sztuka wojny, kurs, książka, podręcznik, tutorial,optymalizacja, sprzedaż, e-commerce, praca, ebiznes, społeczność, programowanie, zysk, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, analiza danych, kurs, książka, podręcznik, tutorial