Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces~NOWA WAWA 24H

17-04-2015, 2:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.80 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5234822689
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 12    Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-04-2015 03:01:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na
wyłączne ryzyko Kupującego!

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Termin realizacji:
availability
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces~NOWA WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46785

Liczba stron: 400

Format: 158x235


Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
div align="right">Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!

W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Rewolucja w sześciu prostych krokach

  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.

H_MELEAZ
W: 0.609