Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju eduka

14-05-2014, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.30 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 30.30 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4152951969
Miejscowość Wrocław
Licytowało: 1    Wyświetleń: 16   
Koniec: 14-05-2014 14:08:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji księgarni
Sportowo-Medycznej

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się nieprzerwanie od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze.


Jest to gwarancja bezpiecznych, łatwych i przyjemnych zakupów.


W naszej ofercie znajdą państwo głównie książki z dziedzin medycyna, sport, pedagogika, weterynaria oraz wiele, wiele innych.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską, poprzez Paczkomaty Inpost lub kurierem - w zależności od wybranej opcji.

  2. Koszt wysyłki podany jest w opisie aukcji (oraz w zakładce Dostawa i płatność) i dotyczy danego towaru (zależnie od wagi).

  3. Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt jest zależny od wagi książek, o kalkulację ceny prosimy pytać w e-mailu. W przypadku wyboru wysyłki kurierem koszt jest stały – bez względu na ilość zamówionych pozycji.

  4. Wysyłamy towar poza granice kraju (Pocztą Polską lub kurierem), w tym przypadku prosimy o podanie mailem tytułów książek i kraju wysyłki – zwrotnie podamy koszt wysyłki.

  5. Na cenę wysyłki składa się koszt brutto przesyłki oraz opakowania.

  6. Kupujący otrzyma paragon lub na życzenie fakturę vat.




    Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!

Tytuł
Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju edukacji i terapii pedagogicznej

Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju eduka

 

Autorzy
Marta Bogdanowicz


Opis produktu


Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: [zasłonięte]978-8344-081-0

Gdańsk 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 280 str., oprawa miękka

Publikacja ma służyć jako podręcznik dla nauczycieli, logopedów i terapeutów, wzbogacający ich wiedzę oraz warsztat pracy z dziećmi wymagającymi wspomagania i usprawniania rozwoju psychomotorycznego. Publikacja jest wynikiem wieloletniej praktyki terapeutycznej Autorki, dociekań, analiz teoretycznych, diagnostycznych opracowań, badań empirycznych oraz modyfikacji metody i tworzenia nowych propozycji metodycznych. Wiedza teoretyczna zobrazowana jest wynikami badań i licznymi wskazówkami praktycznymi.

Spis Treści


Od Autorki

1. Psychomotoryka: rozwój-edukacja-terapia
1.1. Rozwój psychomotoryczny dziecka i jego modele
1.2. Integracja funkcji poznawczych i motorycznych
1.2.1. Integracja percepcyjno-motoryczna: terminy, definicje
1.2.2. Diagnozowanie integracji percepcyjno-motorycznej
1.2.3. Wyniki badań longitudinalnych nad integracją
percepcyjno-motoryczna
1.2.4. Metoda Dobrego Startu w terapii zaburzeń integracji
percepcyjno-motorycznej
1.3. Czytanie i pisanie jako złożone czynności psychiczne nabywane
w drodze polisensorycznego uczenia się (podejście VAKT, VAK i VA)
1.4. Diagnoza i terapia psychomotoryczna dzieci ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi

2. Założenia, cele i znaczenie Metody Dobrego Startu
2.1. Ogólne założenia i cele
2.2. Rola elementów słuchowo-motorycznych w Metodzie Dobrego Startu
2.3. Rola elementów wzrokowo-przestrzennych w Metodzie Dobrego Startu

3. Geneza Metody Dobrego Startu
3.1. Le Bon Depart- pierwowzór Metody Dobrego Startu
3.2. Metoda Dobrego Startu w Polsce
3.3. Wersje i programy Metody Dobrego Startu

4. Rodzaje ćwiczeń i struktura zajęć w Metodzie Dobrego Startu
4.1. Zajęcia wprowadzające
4.2. Zajęcia właściwe
4.2.1. Ćwiczenia ruchowe
4.2.2. Ćwiczenia ruchowo-słuchowe
4.2.3. Ćwiczenia ruchowo-słuchowo-wzrokowe
4.3. Zajęcia końcowe

5. Metoda Dobrego Startu w systemie oddziaływania na dziecko
5.1. Zastosowanie Metody Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju,
edukacji i terapii
5.2. Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz (MDS) i Metoda Ruchu
Rozwijającego Weroniki Sherborne (Sherborne Developmental
Movement - SDM) - komplementarne metody wspomagania
rozwoju i terapii zaburzeń dziecka
5.2.1. Wspólna geneza Metody Dobrego Startu i Metody
Ruchu Rozwijającego
5.2.2. Podobieństwa i różnice metod: Metody Dobrego Startu i Metody
Ruchu Rozwijającego
5.2.3. Komplementarność obu metod w programie
edukacyjno-terapeutycznym dla dzieci
5.3. Praktyczne wskazania do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
5.3.1. Ćwiczenie jako zabawa
5.3.2. Formy zajęć (grupowe, indywidualne) i liczebność grupy
5.3.3. Skład grupy, osoby prowadzące i wspomagające
5.3.4. Aktywność dziecka i dorosłego, nagradzanie
5.3.5. Dostosowanie metody do możliwości rozwojowych dzieci

6. Wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu
6.1. Sposób organizowania zajęć
6.1.1. Zespołowe i indywidualne formy zajęć
6.1.2. Liczebność zespołu, osoby prowadzące
6.1.3. Czas trwania zajęć
6.1.4. Sposób notowania uwag o przebiegu zajęć
6.2. Urządzenie sali i pomoce do prowadzenia zajęć
6.3. Planowanie zajęć
6.3.1.Ogólne uwagi dotyczące planowania zajęć
6.3.2. Planowanie ćwiczeń ruchowo-słuchowych
6.3.3. Planowanie ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych
6.4. Kontrolowanie sposobu pracy i efektów zajęć

7. Efektywność stosowania Metody Dobrego Startu
7.1. Ocena efektów stosowania Metody Dobrego Startu w pracy
z dziećmi dyslektycznymi w wieku szkolnym
7.2. Skuteczność Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi
w wieku przedszkolnym
7.3. Wpływ Metody Dobrego Startu na niektóre aspekty gotowości szkolnej
7.4. Usprawnianie integracji percepcyjno-motorycznej oraz pozytywny
wpływ na poziom czytania zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu
7.5. Metoda Dobrego Startu dla dzieci bez głębszych zaburzeń
rozwoju - podsumowanie badań
7.6. Dostosowanie Metody Dobrego Startu do potrzeb dzieci
z głębokimi zaburzeniami rozwoju i jej efektywność
7.7. Wyniki zastosowania Metody Dobrego Startu w pracy
z dziećmi autystycznymi
7.8. Wyniki zastosowania Metody Dobrego Startu w pracy
z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym
7.9. Stosowanie Metody Dobrego Startu do wspomagania rozwoju
i nauki języka angielskiego

Bibliografia dotycząca Metody Dobrego Startu - najważniejsze pozycje
Bibliografia - publikacje na temat Metody Dobrego Startu
Bibliografia uzupełniająca
Wykaz śpiewników

Aneks I.Wzory graficzne do metody Le Bon Depart
Aneks II. Roczny plan zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu
Aneks III. Wzór pełnego scenariusza zajęć prowadzonych
Metodą Dobrego Startu (MDS) M. Bogdanowicz
Aneks IV. Scenariusz zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu
w grupie 5-6-latków w ramach rocznego obowiązkowego przygotowania do szkoły
Aneks V. Pomoce do zajęć
Aneks VI. Protokół z hospitacji zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu
Aneks VII. Materiały do kursu Metoda Dobrego Startu
Aneks VIII. Materiały do zajęć wprowadzających
Aneks IX. Materiały do ćwiczeń ruchowo-słuchowych
Aneks X. Zestaw wzorów graficznych i piosenek do zajęć - przykład




NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!

Na Skróty
nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
Płatności

Płatności można dokonywać na nasze konto w mBanku:

logo mBank

10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71


W tytule przelewu prosimy podać nick z Allegro.

Koszty Wysyłki
koszty przesyłki
Odbiór Osobisty

Po zakupione towary zapraszamy (po uprzednim kontakcie telefonicznym lub po otrzymaniu e-maila z informacją o przygotowaniu zamówienia) do naszej siedziby:


Kompleks Stadionu Olimpijskiego
Księgarnia Sportowo-Medyczna
w Hali Wielofunkcyjnej AWF

Pokój nr 36 lub 39
Al. I.J. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław


Księgarnia jest otwarta od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00.

Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.