Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metamarketing - Wacław Smid NOWA

23-10-2014, 19:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik biszkopciak
numer aukcji: 4635765871
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-10-2014 19:31:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt
Telefon: 733[zasłonięte]040
e-mail:[zasłonięte]@o2.pl
regulamin
Towar wysyłam w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania się płatności
płatności
Płatność przelewem na konto, płacę z allegro lub paypal
''W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu , możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu.'' Od Wydawcy


Okładka lekko zmatowiona

Oprawa: twarda
Ilość stron: 192
Wydawnictwo: Profesjonalnej Szkoły Biznesu