Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METAMARKETING - PSYCHOLOGIA - LOGIKA - SOCJOLOGIA

11-03-2015, 23:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik Taddeush
numer aukcji: 5139789456
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-03-2015 22:30:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wacław Smid
 

METAMARKETING

 

Kraków 2000


wyd. I, ss. 194
format B5
oprawa twarda lakierowana
stan bardzo dobry (nowa)

W pracy autor podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu , możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu.

 


• • • •


Zapraszam do licytacji.

Wyprzedaję moje zbiory. Książki, które już przeczytałam, których nigdy nie przeczytam oraz wielokrotne egzemplarze. Kolekcje (pocztówki i porcelanę), których się pozbywam. Ubrania, często nowe, których nie ubiorę.

METAMARKETING - PSYCHOLOGIA - LOGIKA - SOCJOLOGIA