Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METALHEART BUNT REPLIKANTÓW PL + BREAK QUEST PL

18-01-2012, 17:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3.90 zł     
Użytkownik Hoplita2007
numer aukcji: 2048914984
Miejscowość KUJAWSKO-POMORSKIE
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-01-2012, 17:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

METALHEART BUNT REPLIKANTÓW PL

BREAK QUEST PL

GRY ORYGINALNE DODATEK DO CLICK!  5/2006

NOŚNIK: 2 CD

STAN 5/6

CD JAK NOWE!!!

TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE

KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE

 KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!

NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA

Gra należąca do gatunku cRPG i osadzona w futurystycznym, cyberpunkowym świecie. Autorzy przyznają, iż podczas jej produkcji wzorowali się na papierowym RPG o tytule Shadowrun, oraz takich grach Deus Ex, Syndicate i Fallout, dlatego też znajdziemy w niej dużo elementów znanych z tych właśnie produkcji. Fabuła zawiązuje się w chwili, gdy dwójka głównych bohaterów (twardy kapitan Lanthan i jego inteligentna towarzyszka Cheris) rozbija się na niegościnnej, odległej planecie i opowiada o tym jak próbują na niej przetrwać..., a przy okazji ratują świat...

Główna oś fabuły jest liniowa, ale twórcy postarali się o wiele ciekawych zwrotów akcji, zaimplementowali też w grze system losowo generowanych questów. Prócz początkowych dwóch postaci gracz może dołączyć do prowadzonej drużyny kolejne cztery osoby (maksymalnie sześć osób w teamie), które mogą być zarówno tytułowymi replikantami, jak i cyborgami, mutantami bądź nomadami. Oczywiście rasy te różnią się znacznie od siebie i przedstawiciel każdej z nich posiada jakieś szczególne umiejętności, np. cyborgi nie mają sobie równych w walce, mutanci są ekspertami w leczeniu, a nomadzi potrafią się doskonale kamuflować. Tylko od gracza zależy, czy będzie chciał z konkretnymi rasami walczyć, czy też zdecyduje się być ich sojusznikiem. Taki wybór ma oczywiście wpływ na przebieg gry, bowiem wrogo nastawione do głównych bohaterów postaci z pewnością nie pomogą im w podróży, nie zlecą zadań do wykonania itp.

Naturalnie prowadzone przez gracza postaci rozwijają się w trakcie gry - za pokonanie wrogów i wykonanie różnych zadań otrzymują punkty doświadczenia, dzięki którym mogą awansować na kolejne poziomy. Każdy bohater jest opisywany przez szesnaście cech (siłę, zręczność, inteligencję, etc.), które wpływają na to, jak radzi sobie w konkretnych sytuacjach. Na zdolności postaci mają również wpływ implanty (400 rodzajów), które można zdobyć i wykorzystać – niektóre zwiększają umiejętności bojowe, inne pozwalają się teleportować itd. Należy jednak pamiętać o tym, że implanty to nie ubranie i nie da się ich błyskawicznie zakładać oraz ściągać – konieczne jest znalezienie osoby, która się na tym zna i potrafi je prawidłowo „zainstalować” w ciele.

W trakcie podróży bohaterowie zwiedzają blisko 70 różnych lokacji, pomiędzy którymi można poruszać się przy pomocy mapy świata. Dodatkowo pojawiają się tu również losowe lokacje, gdy drużyna zostanie zaatakowana w trakcie wyprawy. Kiedy tylko dochodzi do walki, gra przechodzi w turowy system potyczek, dzięki czemu można odpowiednio planować swoje posunięcia. Każdy bohater otrzymuje wtedy odpowiednią ilość punktów akcji i od gracza zależy, w jaki sposób tę pulę zużyje. Postać może więc skorzystać z jednego z 60 rodzajów broni i zaatakować wroga, schować się, uciec, etc. Generalnie cały system walki mocno przypomina ten znany z gry Jagged Alliance. Autorzy postarali się jednak odpowiednio zbalansować grę, więc nie ogranicza się ona jedynie do walki, równie ważną rolę pełni tu dyplomacja.

ROZSĄDNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 3 GB HDD, Windows 2000/XP.

BreakQuest to zręcznościówka, stanowiąca konwersję klasycznej gry o nazwie Arkanoid, wydanej w 1988 r. Sposób zabawy niczym nie zmienił się w stosunku do pierwowzoru, natomiast zdecydowanemu usprawnieniu uległa oprawa audiowizualna.

Zadanie użytkownika w głównej mierze polega na nieustannym rozbijaniu muru z cegieł, zbudowanego w rozmaitych konfiguracjach. W tym celu należy posłużyć się niewielką piłeczką, odbijaną od statku kosmicznego, przesuwającego się wzdłuż dolnej krawędzi planszy. Wirtualne środowisko odznacza się niezwykłą plastycznością, wobec czego zniszczyć można nie tylko wyznaczone przedmioty, ale również elementy otoczenia. Zaimplementowano szerokie spektrum obiektów, przeznaczonych do rozbicia – wśród nich znajdują się rozmaite figury geometryczne, zwarte bloki cegiełek, parasole, a nawet krowy i ślimaki. Aby ułatwić sobie zadanie można posłużyć się jednym z dostępnych rodzajów borni.

Na użytkownika czeka sto wypełnionych akcją poziomów, wymagających sporej wprawy, spostrzegawczości i refleksu. Poszczególne levele zostały przyporządkowane do dwóch trybów zabawy: zręcznościowego i przygodowego. Podejmując oferowane przez nie wyzwania można zdecydować się na jeden z dziewięciu modeli statków kosmicznych odbijających piłeczkę. Sukcesywnie zaliczając kolejne etapy gry odblokowuje się cały szereg bonusów (w tym dziewięć rodzajów broni).

ROZSĄDNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Pentium III 700MHz, 128 MB RAM, Windows 95/98/2000/XP.

GALERIA