Jesteśmy oficjalnym sklepem Gametrade.pl, prowadzonym przez firmę Gametrade Sp. z o.o.
Kupując u nas otrzymujesz najwyższą jakość i najniższe ceny!
Kupując od nas masz 100% pewność, że towar jest nowy, w pełni sprawny i otrzymasz go najszybszym możliwym czasie.
KONTAKT:
tel. +48 22[zasłonięte]258-38
e-mail [zasłonięte]@gametrade.pl
ODBIÓR OSOBISTY W GODZINACH 10:00-18:00:
Gametrade Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 61 lok. 228
01-031 Warszawa
Po przejściu gry masz możliwość sprzedać nam ją w bardzo atrakcyjnej cenie i otrzymać zniżkę na zakup kolejnych gier w promocyjnych cenach dzięki PROMOCJI GT. Szczegóły na stronie internetowej sklepu.
METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES PS3
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes to propozycja ekipy deweloperskiej studia Kojima Productions skierowana przede wszystkim do fanów serii MGS, którzy noszą się z zamiarem sięgnięcia po Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Zgodnie z intencją Hideo Kojimy, gra stanowi formę prologu i pozwala zaznajomić się ze zmianami w mechanice rozgrywki.
Akcja Metal Gear Solid V: Ground Zeroes toczy się rok po wydarzeniach przedstawionych w Metal Gear Solid: Peace Walker. Paz i Chico przetrzymywani są w silnie strzeżonym obozie Omega. Oboje posiadają informacje dotyczące Snake'a i jego organizacji militarnej. Snake wraz Kazem Millerem muszą przeniknąć na teren wroga i odbić zakładników.
Wzorem wcześniejszych odsłon cyklu, gra zalicza się do gatunku „skradanek” (stealth-action game), w którym dynamiczne sekwencje akcji łączą się z koniecznością działania w ukryciu. Tym razem jednak twórcy postarali się o otwartą strukturę świata, dając graczom dużą swobodę w wykonywaniu zadań i eksplorowaniu lokacji.
Zmiany wprowadzone w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes objęły nie tylko mechanikę rozgrywki, ale także interfejs użytkownika. W przeciwieństwie do poprzednich gier z serii, na ekranie wyświetlane są jedynie najpotrzebniejsze informacje, co przyczynia się do poprawy widoczności otoczenia, w jakim poruszają się postaci.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest jedną z pierwszych gier wykorzystujących potencjał innowacyjnego silnika Fox Engine, który zaprojektowany został pod kątem technicznych możliwości konsol ósmej generacji.