Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METAL GEAR RISING: REVENGEANCE XBOX360 GAMESWORLD

07-02-2014, 12:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 83.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 83.99 zł     
Użytkownik gamesworldonline
numer aukcji: 3914515276
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 1    Wyświetleń: 20   
Koniec: 07-02-2014 11:29:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Games_World

 

METAL GEAR RISING: REVENGEANCE

 

Hideo Kojima w spin-offie swojej flagowej serii postanowił po raz kolejny skupić się na postaci Raidena. Bohater ten był już głównym bohaterem Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, jednak wówczas sterowaliśmy rekrutem, który dopiero uczył się swojego fachu, a nie maszyną do zabijania, jaką postać ta ukazana została w MGS4: Guns of the Patriots.

Ponieważ gra nie jest częścią kanonu skradanki Metal Gear Solid, a spin-offem z gatunku hack'n'slash, jej tytuł zmieniono na Metal Gear Rising. Sam Kojima jest tu zresztą jedynie producentem wykonawczym, zajmującym się głównie opowieścią oraz kreacją postaci.

Metal Gear Rising: Revengeance rozgrywa się dziewięć lat po zakończeniu Guns of the Patriots i przedstawia historię Raidena walczącego z cyborgami i robotami Desperado Enforcement LLC w bliżej nieokreślonym państwie afrykańskim, wyniszczonym niedawno zakończoną wojna domową. Gra odchodzi jednak od schematów właściwych głównemu trzonowi serii i oferuje przede wszystkim szybką i dynamiczną akcję, typową dla produkcji studia Platinum Games.

Twórcy, pamiętając o korzeniach serii, umożliwiają miłośnikom poprzednich części atakowanie oponentów z ukrycia, choć to przeciwnicy zazwyczaj chowają się przed nami, a nie odwrotnie. Naelektryzowana katana Raidena sieje spustoszenie w szeregach wrogów, a przygotowana przez autorów technologia umożliwia na przedstawienie odcinania kończyn i szlachtowanie w dosyć brutalny, ale i widowiskowy sposób. Zaimplementowano tu również tryb Blade Mode, dzięki któremu czas spowalnia, a gracz może obrać strategiczne punkty cięcia japońskim mieczem, szatkując nie tylko przeciwników, ale także i niektóre elementy otoczenia.