Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METAFORA W NAUCZANIU Edukacja muzyczna plastyczna

26-06-2012, 21:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403479080
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-06-2012 22:07:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *





Edukacja artystyczna a metafora
Limont Wiesława, Didkowska Bernadeta

Rok wydania: 2008
Nr wydania: I
Liczba stron: 314
Okładka: miękka

SPIS TREŚCI

Wstęp /7


CZĘŚĆ I: Kultura współczesna a edukacja artystyczna

Andrzej Krzywka - Rola metafory w przezwyciężaniu struktury obcego /13
Ryszard Solik - Dylematy kształcenia artystycznego w kulturze transgresji /23
Jan Husar - Czas na zmiany w wychowaniu plastycznym w szkołach słowackich /33
Katarina Sokolova - Komunikacja wizualna i edukacja przez percepcję dzieła sztuki w galeriach sztuki i muzeach w kontekście kształcenia podstawowego /39


CZĘŚĆ II: Metafora w sztuce
Mirosława Moszkowicz - Dialog miejsc (land art, environmental art, eco art) / 47
Jolanta Dąbkowska-Zydroń - Metafora i metaforyczność v. nostalgia w sztuce / 55
Marzanna Morozewicz - Wizualne formy kobiecości w sztuce / 63
Marcin Jaworski - Implikacje edukacyjne dialektycznego negocjowania popularnych przekazów na przykładzie muzyki rap /73


CZĘŚĆ II:I Wymiary twórczości w edukacji
Aleksandra Tokarz, Magdalena Poznańska - Jedna czy wiele koncepcji twórczości? / 87
Beata Dyrda, Irena Przybylska - Emocjonalne i twórcze kompetencje nauczyciela a wspomaganie aktywności twór­czej uczniów / 101
Aleksandra Tokarz, Iwona Wysocka - Twórcze postawy a twórcze zachowania młodzieży - przyczynek do rozważań o metodach diagnozowania dyspozycji twórczych     / 111
Jadwiga Roman - Asertywność i twórcza postawa młodzieży szkół artystycznych i liceów ogólno­kształcących      /123


CZĘŚĆ IV: Poznawcze i terapeutyczne funkcje aktywności artystycznej dzieci i młodzieży
Maria Paula Stasiakiewicz - Twórczość profesjonalna i twórczość dziecka - obszary podobieństw i różnic. Pro­blem adaptywnego sensu artystycznej aktywności dziecka      /135
Bernadeta Didkowska - Media elektroniczne a rysunek dzieci i młodzieży         /145
Wiesław Karolak - Rysunek, rysunek w arteterapii        /159
Wiesława Limont, Michaela Martinkovd - Osoby zdolne z zespołem Aspergera a myślenie wizualne       /167


CZĘŚĆ V: Edukacja muzyczna w teorii i praktyce
Ewa Schreiber - Oglądanie muzyki. O roli metafor wizualnych w myśli o muzyce       /185
Julia Kaleńska - Zjawisko tremy - od badań do praktyki: mechanizmy powstawania tremy i spo­soby radzenia sobie z nią     / 193
Urszula Bissinger-Ćwierz - Kompetencje zawodowe nauczyciela szkoły muzycznej w aspekcie psycholo­gicznym      /201
Wiesława A. Sacher - Twórczy aspekt słuchania muzyki przez dzieci o specjalnych potrzebach eduka­cyjnych      /213


CZĘŚĆ VI: Znaczenie metafory w edukacji
Edyta M. Nieduziak - Haiku - czy tylko literacka forma wolnej ekspresji?       /223
Monika Just - Metafora w działaniu - rozwijanie zdolności twórczego obrazowania świata       /233
Beata Sufa - Metafora w języku uczniów szkoły podstawowej      / 243
Anna Zadęcka-Cekiera - Określenia metaforyczne w języku uczniów klas III-VI szkoły podstawowej        /253
Sylwia Bartosik - Drama - metaforyczne przedstawienie otaczającej rzeczywistości, rozwijające wy­obraźnię i aktywność twórczą              /259

CZĘŚĆ VII: Metodyczne problemy edukacji artystycznej
Lidia Długołęcka-Pinkwart - Komplementarność sztuki w dydaktyce szkoły artystycznej w Zakopanem       /269
Jorun Retvik - Sztuka jako narzędzie w międzynarodowej współpracy szkół. Uczenie się w epoce cyfrowej       /281
Roman Fawłowski - Poezja i plastyka w edukacji szkolnej - trwały związek czy przelotny romans?....   /295
Janina Florczykiewicz - Dziecko jako odbiorca sztuki - specyfika percepcji dzieła plastycznego        /305