|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
| |
| Edukacja artystyczna a metafora Limont Wiesława, Didkowska Bernadeta
Rok wydania: 2008 Nr wydania: I Liczba stron: 314 Okładka: miękka
SPIS TREŚCI
Wstęp /7 CZĘŚĆ I: Kultura współczesna a edukacja artystyczna Andrzej Krzywka - Rola metafory w przezwyciężaniu struktury obcego /13 Ryszard Solik - Dylematy kształcenia artystycznego w kulturze transgresji /23 Jan Husar - Czas na zmiany w wychowaniu plastycznym w szkołach słowackich /33 Katarina Sokolova - Komunikacja wizualna i edukacja przez percepcję dzieła sztuki w galeriach sztuki i muzeach w kontekście kształcenia podstawowego /39 CZĘŚĆ II: Metafora w sztuce Mirosława Moszkowicz - Dialog miejsc (land art, environmental art, eco art) / 47 Jolanta Dąbkowska-Zydroń - Metafora i metaforyczność v. nostalgia w sztuce / 55 Marzanna Morozewicz - Wizualne formy kobiecości w sztuce / 63 Marcin Jaworski - Implikacje edukacyjne dialektycznego negocjowania popularnych przekazów na przykładzie muzyki rap /73 CZĘŚĆ II:I Wymiary twórczości w edukacji Aleksandra Tokarz, Magdalena Poznańska - Jedna czy wiele koncepcji twórczości? / 87 Beata Dyrda, Irena Przybylska - Emocjonalne i twórcze kompetencje nauczyciela a wspomaganie aktywności twórczej uczniów / 101 Aleksandra Tokarz, Iwona Wysocka - Twórcze postawy a twórcze zachowania młodzieży - przyczynek do rozważań o metodach diagnozowania dyspozycji twórczych / 111 Jadwiga Roman - Asertywność i twórcza postawa młodzieży szkół artystycznych i liceów ogólnokształcących /123 CZĘŚĆ IV: Poznawcze i terapeutyczne funkcje aktywności artystycznej dzieci i młodzieży Maria Paula Stasiakiewicz - Twórczość profesjonalna i twórczość dziecka - obszary podobieństw i różnic. Problem adaptywnego sensu artystycznej aktywności dziecka /135 Bernadeta Didkowska - Media elektroniczne a rysunek dzieci i młodzieży /145 Wiesław Karolak - Rysunek, rysunek w arteterapii /159 Wiesława Limont, Michaela Martinkovd - Osoby zdolne z zespołem Aspergera a myślenie wizualne /167 CZĘŚĆ V: Edukacja muzyczna w teorii i praktyce Ewa Schreiber - Oglądanie muzyki. O roli metafor wizualnych w myśli o muzyce /185 Julia Kaleńska - Zjawisko tremy - od badań do praktyki: mechanizmy powstawania tremy i sposoby radzenia sobie z nią / 193 Urszula Bissinger-Ćwierz - Kompetencje zawodowe nauczyciela szkoły muzycznej w aspekcie psychologicznym /201 Wiesława A. Sacher - Twórczy aspekt słuchania muzyki przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych /213 CZĘŚĆ VI: Znaczenie metafory w edukacji Edyta M. Nieduziak - Haiku - czy tylko literacka forma wolnej ekspresji? /223 Monika Just - Metafora w działaniu - rozwijanie zdolności twórczego obrazowania świata /233 Beata Sufa - Metafora w języku uczniów szkoły podstawowej / 243 Anna Zadęcka-Cekiera - Określenia metaforyczne w języku uczniów klas III-VI szkoły podstawowej /253 Sylwia Bartosik - Drama - metaforyczne przedstawienie otaczającej rzeczywistości, rozwijające wyobraźnię i aktywność twórczą /259 CZĘŚĆ VII: Metodyczne problemy edukacji artystycznej Lidia Długołęcka-Pinkwart - Komplementarność sztuki w dydaktyce szkoły artystycznej w Zakopanem /269 Jorun Retvik - Sztuka jako narzędzie w międzynarodowej współpracy szkół. Uczenie się w epoce cyfrowej /281 Roman Fawłowski - Poezja i plastyka w edukacji szkolnej - trwały związek czy przelotny romans?.... /295 Janina Florczykiewicz - Dziecko jako odbiorca sztuki - specyfika percepcji dzieła plastycznego /305 | |