Witam oferuję książkę:Metafora w MarketinguGerald Zaltman, Lindsay Zaltmanrok wydania: 2010ilość stron: 212ISBN:[zasłonięte]978-8310-318-2tłumacznenie: Jacek Środawymiary: 150 x 225 mmoprawa: twardaStan BDBOpis:Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowańDlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu."Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów"./Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu /"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach".W przypadku większej ilości zakupionych książek/przedmiotów koszt wysyłki ulega zmianie - poinformuje o kosztach.Chcesz kupić przed czasem zakończenia aukcji - napisz z oferta! Jednocześnie zastrzegam sobie możliwość zakończenia przed czasem!