Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METAFORA W MARKETINGU - NOWA

08-03-2012, 0:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.50 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2107004727
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 20    Wyświetleń: 9   
Koniec: 08-03-2012 18:09:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Metafora w marketingu

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Należy do serii:

Poradniki i podręczniki biznesowe

Autor/autorzy:

Gerald Zaltman

Lindsay Zaltman

Tłumacze: Środa Jacek

REBIS



Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

„Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów”.

/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

“Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach”.

/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do „New York Timesa”, „Time’a”, „Fortune” i „Forbesa”. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu “Fortune 500”.



Oprawa: Twarda

Format: 15.5x23.0cm

Ilość stron: 212

Wydanie: 1

Rok wydania: 2010