Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metafora w marketingu Gerald Zaltman

03-10-2014, 2:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.71 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4633474956
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-10-2014 02:30:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
[zasłonięte]@lideria.pl


dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Metafora w marketingu

Autor: Gerald Zaltman

ilość stron: 212
oprawa: twarda
format: 150x225

data wydania: 2010
wydawca: Rebis

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]51031

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuą i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

"Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów".
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach".
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do "New York Timesa", "Time'a", "Fortune" i "Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu "Fortune 500".

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.