Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

METACOGNITION IN YOUNG CHILDREN Shirley Larkin

25-08-2014, 21:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 222.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4460111989
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 25-08-2014 21:21:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93231, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65140, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29432, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03690, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54635, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93231, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65140, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03690, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54635

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Metacognition in Young Children

METACOGNITION IN YOUNG CHILDREN Shirley Larkin

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Shirley Larkin
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 22 July 2009
Dimensions: 1.2 x 15.9 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: A41546C580

 

 


    Metacognition is known to be an important factor in academic achievement; however it is also important in a wider life context. The ability to reflect upon how we are thinking can help us to make wiser decisions in all aspects of our life.
    This book addresses how metacognition might be fostered in young children. Examining theories of particular relevance to primary school age children the author combines her empirical work over the last 8 years with the work of other researchers to show that children of all ages display metacognitive processing, given the right kind of environment. Drawing on evidence from psychology and education, Metacognition in Young Children brings together international research from different curriculum areas. As well as the traditional areas of science, mathematics and literacy, the author considers metacognition in physical education, art, drama and music. The book argues for a development of metacognition theory, which takes account of wider contextual and political factors. This book includes:

    • Real classroom examples, taking account of the whole child, socio-cultural context and the curriculum
    • Practical examples of developing metacognition across the curriculum
    • Advice on building metacognitive environments in the classroom
    • Development of metacognition theory

    Essential reading for educational psychology and research students, this book will appeal to trainee and practising teachers with an interest in facilitating young children’s development into wise and thoughtful adults. It offers practical advice supported by theory and evidence.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING LEARNING POWER Guy Claxton

 THE TAXONOMY OF METACOGNITION Pina Tarricone

 OUTSTANDING TEACHING: ENGAGING LEARNERS Griffith

 RESEARCH METHODS IN EDUCATION Cohen, Manion

 VISIBLE LEARNING FOR TEACHERS John Hattie

 MAKING THINKING VISIBLE Ron Ritchhart, Mark Church