Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Merida Reacto 5000 LTD lampre

27-06-2015, 9:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 499 zł     
Użytkownik bikeatelier-KR
numer aukcji: 5447566331
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 202   
Koniec: 27-06-2015 09:32:03

Dodatkowe informacje:
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 50.00
Stan: Nowy
Marka: Merida
Rodzaj: Męski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RAMA: Reacto 5000 LTD (CARBON)

KOLOR: UD CARBON/WHITE (CHAMPION)

WIDELEC: Reacto Carbon pro-direct

Cena obejmuje rame, widelec, stery oraz sztyce

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą wytrzymałość oraz poprawiony rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to
wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
FLIP FLOP HEAD
FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze i zmniejszenie oporów powietrza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO.
S-FLEX
S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-Flex z wkładką elastomerową, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Parametry te osiągane przez REACTO są zachwycające w kategorii rowerów aero. Zoptymalizowana pod względem aerodynamiki sztyca bardzo skutecznie pochłania nierówności terenu. Dzięki temu S-Flex wydajnie oszczędza siły kolarza nawet na długich dystansach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO. Idealnie łączą one w sobie \ istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
INTEGRATED SP CLAMP
INTEGRATED SP CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Integrated Seat Post Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.