Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Merchandising w małych i dużych firmach handlowyc

10-08-2014, 11:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.60 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4413788249
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-08-2014 11:19:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Autor Witek Lucyna
Oprawa Miękka
Wydawca C.H. Beck
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]48367
Ilosć stron 294
Wymiary 15.5x23.5cm
Data wydania 2007

Cena: 37.60 zł

Merchandising w małych i dużych firmach handlowyc