Witam Państwa
Nabyłem Mercedesa w ostrowie mazowiecka w 2011r także jestem pierwszym właścicielem w Polsce, podczas kupna na liczniku 275 tys Oczko sprowadzone prosto z Niemiec, Na dzień dzisiejszy widnieje na liczniku 360 tys przebiegu czyli zrobione trochę ponad 85tys, Na pierwszy rzut oka wygląda jak każdy inny ale zapewniam Państwa jego stan techniczny nie jest jak każdy inny, Powiedzmy moje hobby i pasja to doprowadzanie misia do perfekcji, powiem tak mechanicznie ideał, jestem pasjonatem tej marki oraz członkiem forum W210 także dbałem o samochód jak o dziecko, samochód dopieszczany w każdym calu.. zawieszenie sztywne bez luzów nic nie stuka, podłoga zdrowiutka, taki samochód jest rzadkością na naszym rynku. cena adekwatna do stanu samochodu a powód sprzedaży jest bardzo prosty zakupiłem E430, i tylko dlatego się z nim rozstaję w razie pytań (lub więcej zdjęć dla potencjalnego kupca mam również parę filmów) wymienię parę rzeczy które było zrobione (opis z forum) tel. 511 [zasłonięte] 222
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD WYMIENIONE 3X (ATE) (TRW) (TRW)
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ (ATE CERAMIC)
TARCZE HAMULCOWE PRZÓD (ATE) POWERDISC (NACINANE)
TARCZE HAMULCOWE TYL (ATE)
PRZÓD ŁĄCZNIKI STABILIZATORA 2 RAZY ALBO 3 NIE PAMIĘTAM (LEMFORDER)
GUMY TRZYMAJĄCE DRĄŻEK STABILIZATORA Z PRZODU (FEBI)
TYŁ ŁĄCZNIKI STABILIZATORA (LEMFORDER)
DRĄŻKI I KOŃCÓWKI OBIE STRONY (TRW)
SPRĘŻYNY PRZÓD + GUMOWE PODKŁADKI 5 (NA INNYCH NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ PO NASZYCH DYWANACH...) (LESJOFORS)
GUMY PRZEDNIE WÓZKA TYLNEGO (LEMFORDER)
GUMY TYLNE WÓZKA TYLNEGO (FEBI) 2X..... PIERWSZE WYTRZYMAŁY 10 TYS ŚMIECH NA SALI...
2 WAHACZE ODPOWIADAJĄCE ZA ZBIEŻNOŚĆ Z TYLU + DO TEGO ŚRUBY MIMOŚRODOWE (MOOG) (DELPHI)
WYMIANA OSŁONY PRZEGUBU
WYMIANA GUMY GRODZI SILNIKA + SYLIKON OWANIE
WSPAWANE 2 KIELICHY + PODPÓRKI
POSPAWANIE UCHWYTU TŁUMIKA
PRZEWINIECIE WENTYLATORA KTÓRY CHŁODZI OLEJ SILNIKOWY, DRUGI BYŁ SPRAWNY ( MAM 2 CHODNICZKI POD NADKOLAMI ASB I DO OLEJU SILNIKOWEGO) + PUSZCZENIE PROFESJONALNEJ INSTALACJI DO MANUALNEGO WŁĄCZANIA 2 DWÓCH WENTYLATORÓW:)
TERMOSTAT + RURA (SERWIS)
GUMOWY WAZ INTERCOOLERA POPRZEDNI PĘKŁ...
PASEK KLINOWY 2 WENTYLATORÓW Z PRZODU (OD KLIMY) (CONTITECH)
PASEK KLINOWY (CONTITECH)
AMORTYZATOREM TŁUMIK DRGAŃ (FEBI)
ROLKA NAPINACZA (INNA)
WYMIANA CHŁODNICY KLIMATYZACJI (OD POCZĄTKU KUPNA BYŁA WALNIĘTA)
WYMIANA PANELU KLIMATYZACJI (KLIMATRONIC) ( BRAKOWAŁO MU TROCHĘ PIKSELI)
DMUCHAWA (WENTYLATOR NAWIEWU)
KONSERWACJA PROGÓW KONSERWACJA BAGAŻNIKA (TU GDZIE KOLO ZAPASOWE)
GUMOWE ZŁĄCZKI ODMY (SERWIS)
ŁOŻYSKO PRZÓD 2X (RUVIELL, SKF)
WYGŁOSZENIE SAMOCHODU FILCEM (BAGAŻNIK, 4 DRZWI, PRZÓD)
KUPNO LUSTERKA FOTOCHROMOWEGO
KIEROWCY KUPNO FOTELA KIEROWCY ORTOPEDYCZNEGO INSTALACJA POD FOTEL + ZAPROGRAMOWANIE (SERWIS)
OPONY LETNIE CONT ECO
KUPNO TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
CHIP TUNING (TUNE UP GDAŃSK) 203 KONIKI (JEŻELI NIE JESTEŚ ZWOLENNIKIEM CHIP TUNINGU JEST MOŻLIWOŚĆ POWRÓCENIA DO SERI W 20 MIN BEZ UDZIAŁU OSÓB TRZECICH ZROBIONE PO CHIPIE JAKIEŚ 15 TYŚ KM)
SAMOCHÓD ZOSTAŁ PRZYGOTOWANY DO CHIPA DLATEGO ZOSTAŁO ZMIENIONE : POMPA, WTRYSKI, ŁAŃCUCH
REGENERACJA POMPY WTRYSKOWEJ (WOLIŃSKI SERWIS KOLO LUBLINA)
ZMIANA ŁAŃCUCHA + NAPINACZA + USZCZELKA POD DEKIEL + USZCZELKA POD KOLEKTOR DOLOTOWY (S.W.A.G) (S.W.A.G) (EL RING) (EL RING)
REGENERACJA WSZYSTKICH WTRYSKÓW, KOŃCÓWKI ORYGINALNE BOSCH + PODKŁADKI I NOWY PRZELEW
WSZYSTKIE NOWE PRZEWODY PALIWOWE PLASTIKOWE (SERWIS) + ORINGI
PRZEPŁYWOMIERZ (BOSCH)
SPINKI NA PRZEWODY PALIWOWE MIEDZIANE (SERWIS)
NABICIE KLIMY 2X + OZONOWANIE (OCZYWIŚCIE KLIMA SPRAWNA)
WYMIANA ŻARNIKÓW XNENON (OSRAM) + WYCIĄGNIECIE I CZYSZCZENIE LAMP
ROZEBRANIE I CZYSZCZENIE WYBIERAKA + ZMIANA TAKIEJ TU LEJECZKI ŁĄCZĄCEJ WYBIERAK ZE SKRZYNIA
OCZYWIŚCIE ZMIANA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH: -CHŁODNICZY -HAMULCOWY -OD WSPOMAGANIA -OLEJ SKRZYNI 236.14 (SERWIS) I FILTR (FEBI) -OLEJ 5W 50. CO 10 TYS
MIAŁEM LEKKA PRZECIERKĘ WYRWAŁEM PARĘ ZŁ I ZROBIŁEM CO TRZEBA TZN PRZEDNI BŁOTNIK ZE ZDERZAKIEM ZOSTAŁ DELIKATNIE USZKODZONY TAKŻE WYMIANA ZDERZAKA, Z PRZODU WYMIANA 2 BŁOTNIKÓW (DRUGI PRZY OKAZJI BO BYŁ RUDAWY) MALOWANIE LUSTEREK MALOWANIE LISTWY W TYLNYM ZDERZAKU TO RÓWNIEŻ PRZY OKAZJI ( BŁOTNIK JEDEN ORYGINALNY W IDEALNYM STANIE, DRUGIEGO TAKIEGO NIE MOGLEM ZNALEŹĆ DLATEGO ZAMÓWIŁEM ZAMIENNIK..)
WADY WYCHODZI RDZA NA DRZWIACH I TYLNYCH BŁOTNIKACH.. PĘKNIĘTA SZYBKA LICZNIKA.. CHARCZĄCY GŁOŚNIK TYŁ DRZWI..