Mercedes W140 Coupe w kolekcjonerskim stanieKrótki opis historii auta:Samochód kupiony przeze mnie we wrześniu 2008r. od kolekcjonera i zarazem pierwszego właściciela. Od tamtego czasu był moją zabawką i skarbonką.„Zabawką”, ponieważ był wtedy trzecim samochodem w dwuosobowej rodzinie (obecnie czwartym w czteroosobowej), wyciąganym na przejażdżki głównie po godzinach szczytu albo, gdy Warszawa pustoszała na święta, weekendy i wakacje. Zimy auto spędzało w garażu, przykryte dopasowanym pokrowcem. Od maja 2010r. do czerwca 2013r. (gdy pracowałem za granicą) stało w garażu;„Skarbonką”, ponieważ nie szczędziłem na niego zarabianych pieniędzy. Wszystkie usterki były (i są) usuwane na bieżąco – w lecie 2013r. auto przeszło serię remontów:- Wymienione:akumulator,przewody,cewki zapłonowe,filtr oleju skrzyni biegów,olej skrzyni biegów,przewody podciśnienia,sterownik przepustnicy,przepływomierz powietrza,symeryng między skrzynią i silnikiem,wiązka silnika,wiązka przepustnicy,czujnik zespolony (ABS-ASR) lewego przedniego koła,olej w silniku,podajnik pasa kierowcy,przewody klimatyzacji,sonda lambda;moduł domykania drzwi i bagażnika;wahacz lewego przedniego koła, końcówka drążka lewego przedniego koła;poduszki wahaczy obu przednich kół;tarcze przednie;klocki hamulcowe przód;moduł luksusu (sterowania fotelami, lusterkami i kierownicą)- Zregenerowana przekładnia kierownicy;- Wyczyszczony układ chłodzenia;- nabita klimatyzacja;JEDYNA sprawa, której brakuje do ideału - lekki uślizg skrzyni między 2 i 3 biegiem (pojawia się tylko gdy pedał gazu wciśnięty jest w podłogę, w normalnej jeździe nieodczuwalny. Pojawił się jeszcze w 2010r., gdy wymianę filtra oleju w skrzyni zleciłem warsztatowi, który nie miał o tym pojęcia. Jeśli nabywcę interesuje naprawa, mogę polecić dobry warsztat, który reanimował wtedy moją skrzynię, wykona naprawę i da gwarancję - koszt ok. 2000zł).Auto nigdy nie widziało gazu, i mam nadzieję że nowy właściciel nie dopuści się profanacji.Sprzedaję ponieważ nie mam aktualnie pożytku z tego samochodu – na wyjazdy czteroosobowej rodziny się nie nadaje, w służbowe delegacje latam samolotem, w firmie nie mam dla niego zastosowania, zaś aktualne życie prywatne sprowadza się u mnie do wychowywania małych dzieci…Rozważę ZAMIANĘ na samochód japoński lub niemiecki tej samej klasy (najchętniej tej samej marki), w nadwoziu limuzyna, kombi, lub SUV, o zbliżonym wyposażeniu i cenie, z silnikiem diesla do 4.2l. Aktualne dane techniczne sprzedawanego pojazdu:Rok produkcji: 1995rData pierwszej rejestracji: 09.1995r.Silnik: 5lPrzebieg: 210000kmtelewizor, dvd, kamera cofania, MP3.Elektryczne lusterka (sterowane, podgrzewane i składane)Elektryczne szyby (przednie i tylne)Elektryczne przednie fotele z pamięcią (sterowane we wszystkich możliwych płaszczyznach, 3 pozycje do zapamiętania, dodatkowo fotel kierowcy ma pompowane boczki i część lędźwiową)Podgrzewane przednie foteleElektrycznie rozkładane i składane zagłówki tylneElektrycznie sterowana roleta na tylnej szybieElektrycznie regulowana kierownica (we wszystkich płaszczyznach, pamięć ustawienia kierownicy i foteli jest wspólna)Elektryczne podajniki pasów (dla kierowcy i pasażera z przodu)Automatycznie dociągane drzwi i klapa bagażnikaAutomatycznie domykane szybyKlimatyzacja dwustrefowa z czujnikiem temperatury (protoplasta klimatronic)Dodatkowo trzecia strefa klimy (osobno sterowany nawiew centralny z górnej części panelu centralnego)Elektrycznie sterowany szklany szyberdachESP (System antypoślizgowy przy zakrętach i przyspieszaniu)ABSParktronic na przód i tyłXenonyAutomatDwa kluczykiInstrukcje i foldery MercedesDwa komplety kół:-lato oryginalne aluminiowe felgi Mercedes 17" z oponami Pirelli PZero Scorpion-zima oryginalne aluminiowe felgi Mercedes 16" z oponami Fulda (nie pamiętam modelu) Auto stale stoi w garażu, czasem wyciągam je do jeżdżenia na trasie dom- biuro - dom. Z tego też powodu na zdjęciach jest trochę zakurzone.Ponieważ często wyjeżdżam za granicę, proszę się nie denerwować gdy nie odbieram.
+48 [zasłonięte] 15 15