Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MERCEDES W124 E280 KOMBI E-klasse niski przebieg!

29-12-2014, 19:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 500 zł     
Użytkownik simozaur
numer aukcji: 4903274272
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 5478   
Koniec: 29-12-2014 19:21:23

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 2799
Moc silnika (KM): 193
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam mojego osobistego Mercedesa W124 E280 Kombi z 1995r. w stanie bardzo dobrym. Jest to samochód, w który zainwestowałem czas i spore pieniądze. 

 

Nie chcę używać terminu kolekcjonerski, lalka, igła itp. bo nie znoszę tego typu opisów w 99% mijających się z prawdą.

 

Przebieg jak najbardziej autentyczny: 230 tys. km Tak sądzę po dokładnym poznaniu mojego samochodu, oględzinach wnętrza silnika, stanu tapicerki i całego układu napędowego. 

 

Samochód pochłonął sporo pieniędzy pomiędzy 2013 a 2014r. (około 7000 PLN) i jeździ wspaniale, jest bardzo cichy i dynamiczny (193KM i wszystkie żyją :) a zaspokaja się rozsądną ilością paliwa LPG. Zdaniem speców od "124" ten silnik jest najlepszy w realcji moc - zużycie paliwa i technologia. Oczywiście elektroniczny wtrysk wielopunktowy BOSH + 4 zawory na cylinder przy blisko trzech litrach pojemności to już jest prawdziwy silnik a nie motorek, wystarcza przy właściwej eksploatacji na wiele lat i grubych setek tysięcy kilometrów i nie trzeba się przejmować rozrządem, żadnych pasków i innych tworzyw sztucznych. Niewiele nowych samochodów za cenę 60-70 tys. zł jest w stanie dorównać komfortem i osiągami temu blisko 20 letniemu mercedesowi. W124 - powszechnie uznany za najlepszy model w historii Mercedesa pomijając S-klasse W140 i segment sportowy, bo to trochę inna liga.  

 

Samochód jest sprawny, czysty i pachnący. Silnik i cały napęd pracuje wspaniale.

Skrzynia automatyczna działa bez zarzutu, biegi zmienia bardzo płynnie.  

 

Mercedes jest wolny od korozji, stan lakieru jest wręcz wyśmienity, ale to akurat wynika z tego, że z racji licznych rys i rysek prawie w całości został pomalowany w kolorze oryginalnym – stalowy metallic. Przednie błotniki były lekko skorodowane i zostały wymienione. Podwozie także w znakomitym stanie, zostało poddane gruntownym wymianom zużytych elementów w 2013r. Przy stanie licznika ok. 210 tys. km. Wnętrze nieprzetarte, bez plam, dziur, prezentuje się ładnie. Zawieszenie bez zarzutu, NIVO w stanie bardzo dobrym i bez wycieków. Silnik, skrzynia biegów i tylny most suche. Silnik lekko spocony z jednej strony w okolicy głowicy, ale zdaniem moich mechaników z uwagi na bardzo mały pobór oleju i stosunkowo niewielki przebieg nie należy ruszać silnika jeszcze przez najbliższe kilkadziesiąt tysięcy km. Układ wydechowy w stanie bardzo dobrym - katalizator i sonda lambda bez zarzutu. W tym roku wymieniłem na nowy tłumik środkowy, który do modelu kombi z silnikiem E280 bardzo trudno dostać. Samochód jest wyposażony w sekwencyjną instalację gazową STAG 300 z dużą butlą 80l (homologacja do 2022r.), umożliwiającą tankowanie około 63 litry gazu. Spalanie na poziomie 11-14 litrów trasa (do 140km/h, powyżej zużycie wzrasta) i 14-16 litrów miasto. Silnik na gazie pracuje rewelacyjnie, oczywiście wszystko samo się przełącza, a wlew gazu jest ukryty pod klapką wlewu paliwa. Dodam, że kilka lat temu zregenerowana została kompletna wiązka silnika, co jest ważne z uwagi na biodegradację osłon kabli. Teraz jest wszystko OK.

 

Mała modyfikacja samochodu to założenie nowych reflektorów soczewkowych z żarnikami LED CREE (łączny koszt ponad 1000zł) Oryginalne reflektory przekażę oczywiście nabywcy gratis. Wbrew obiegowym opiniom, światła soczewkowe nie świecą źle, a ich wygląd jest dla mnie osobiście atutem, ale o gustach wolę nie dyskutować. Przełożenie reflektorów zajmuje około 30 minut. Na ostatnim zdjęciu jest mercedes z oryginalnymi reflektorami fabrycznymi.

 

Niedawno zakupiłem nowy akumulator VARTA Silver 72 Ah (369zł, gwarancja)

 

WYPOSAŻENIE -

 

(To co najważniejsze dla kierowcy):

 

ABS

Immobiliser

2 x airbag

radioodtwarzacz ALPINE + MP3 + BLUETOOTH PHONE SYSTEM (działa z każdym praktycznie telefonem z bluetooth)

4x opuszczane elektrycznie szyby

klimatyzacja – nabita i sprawna (paragon 16.6.2014)

elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

elektryczne domykanie klapy bagażnika

automatyczna tylna wycieraczka

zamki na podczerwień

tempomat wielofunkcyjny

Autoalarm NOWY, pilot z powiadamianiem, automatyczne domykanie wszystkich szyb!

reflektory soczewkowe + instalacja LED CREE 2x25W white (technologia CREE jest aktualnie wykorzystywana seryjnie w nowych mercedesach) + pozycje LED + oświetlenie tablicy rej. LED

Automatyczny włącznik-wyłącznik świateł mijania - wykonany na zamówienie w zeszłym roku (bardzo wygodna sprawa w mercedesie) 

DWA kluczyki typu scyzoryk + dwa breloki alarmu

DWA KOMPLETY IDENTYCZNYCH FELG ALUMINIOWYCH fabrycznych Mercedes-Benz E-klasse 16'' Made in germany zimowe i letnie opony w stanie bardzo dobrym – bieżnik 6-7 mm + zabezpieczenie antykradzieżowe, koła wyważone

 

WAŻNE OC oraz przegląd techniczny (sierpień 2015)

 

Olej w skrzyni biegów wraz z filtrem wymieniono w roku 2013 przy stanie licznika 210 tys. km (wymiana jest zalecana co 60 tys. km)

Aktualnie przy liczniku 230 tys. km w grudniu 2014r. wymieniono nowe świece zapłonowe, kable wysokiego napięcia, podporę łożyska sprzęgła wiskotycznego wentylatora, filtr oleju, olej 10W40, filtr powietrza, łożyska kół tylnych, uszczelkę pokrywy rozrządu, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę miski olejowej, łożysko wraz z podporą wału napędowego (wszystko udokumentowane paragonami, części oryginalne)

 

Nie wdając się w jakieś skrupulatne rachunki w ciągu roku poszło około 7 000 zł na ten samochód, a był w dobrym stanie kiedy go kupowałem. Jeśli ktoś uważa, że to się nie opłaca i drogo, to polecam kupić od handlarza "igłę sztukę" świeżo sprowadzoną od emeryta z Niemiec, który zrobił przez 20 lat 100 tys. km i nic tylko czyścił szmatką i tylko wszystkie papiery i faktury gdzieś przypadkiem się zapodziały :) 

 

Samochód starałem się opisać jak najdokładniej i opis jak najbardziej odpowiada stanowi pojazdu. Jest kilka drobnych, zaznaczam drobnych detali do zrobienia typu włącznik opuszczania szyby pasażera z tyłu, ale to są drobiazgi. Z tego co wiem, samochód był od nowości aż do dnia dzisiejszego garażowany.

 

Auto tak naprawdę może jeździć przez najbliższe klika lat bez nakładów finansowych i bardzo cieszyłbym się gdyby trafił w ręce fana marki MERCEDES-BENZ, bo taka osoba doceni trud włożony przez dotychczasowych właścicieli tego pięknego klasyka.

 

 

!!!UWAGA UWAGA!!!

 

NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA, TYLKO I WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ

 

CENA SAMOCHODU JEST W 100% ADEKWATNA DO STANU TECHNICZNEGO I WIZUALNEGO

 

SAMOCHÓD MOŻNA OBEJRZEĆ W POZNANIU. CENA DO BARDZO NIEWIELKICH NEGOCJACJI PO OGLĘDZINACH SAMOCHODU. 

 

TEL. 693[zasłonięte]838

 

Wszystkie zdjęcia są aktualne i przedstawiają sprzedawany samochód. Nie zgadzam się na kopiowanie i używanie zdjęć zamieszczonych w tej aukcji.