Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mercedes W124 250D. Doinwestowany (ponad 3tys zł)!

26-01-2015, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 300 zł     
Użytkownik Zzenoon
numer aukcji: 5000970517
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 2694   
Koniec: 26-01-2015 20:04:58

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1988
Przebieg (km): 404308
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 90
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Szyberdach, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Państwa!
Na sprzedaż mój ukochany Mercedes W 124, 250D


Silnik 2.5 diesel
Moc: 66kW = 90KM
Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa
Rok produkcji: 28.10.1988
Data pierwszej rej. w kraju: 16.03.2005
Przegląd ważny do: 02.06.2015
OC ważne do: 18.03.2015
Przebieg oryginalny: 440308km

Wyposażenie:
- opony zimowe w bardzo dobrym stanie
- oryginalne kołpaki Mercedesa (w idealnym stanie)
- hak (wbity w dowód)
- centralny zamek
- elektryczny szyberdach
- elektryczne prawe lusterko
- wspomaganie kierownicy
- ogrzewanie dwustrefowe
- podgrzewany zbiornik spryskiwaczy

Historia pojazdu:
Mercedesa kupiłem w marcu 2014, z myślą o pełnym odrestaurowaniu z przebiegiem 424tys. km. Od tego czasu włożyłem w ten samochód mnóstwo pracy i pieniędzy, robiłem go dla siebie, nie myśląc o tak szybkiej sprzedaży, dlatego nie oszczędzałem na częściach, bo przecież jest to samochód nie zawodny i taki ma pozostać. Do rzeczy:

05.03.2014 – wymiana dwóch części tłumika - 370zł (gwarancja 2 lata, więc jeszcze jest)
21.03.2014 – łożysko tylne, prawe - 116zł + 180zł warsztat
04.04.2014 – tarczo-bębny tył, szczęki tył, klocki tył, zestaw montażowy szczęk i klocków, przewody przelewowe - 213zł
24.04.2014 – akumulator Warta (na gwarancji) - 309zł
05.05.2014 – przednia wycieraczka, głośniki przednie Sony Xplod – 120zł
20.05.2014 – naprawa zamka od strony kierowcy – 80zł
22.05.2014 – regeneracja rozrusznika i alternatora (wymiana łożysk i regulatora napięcia) – 240zł
23.05.2014 – gumy stabilizatora przód, przegub wału, podpora wału, tłumik drgań, pasek klinowy, uszczelka odmy, śruba mocująca filtr paliwa+ uszczelka – 452zł
30.09.2014 – błotnik prawy, spinki do listew, farba+podkład+klar – 300zł
16.10.2014 – olej GULF, filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju – 218zł
20.10.2014 – kompletny, używany szyberdach – 180zł
23.10.2014 – regulacja szyberdachu, wymiana silnika szyberdachu – 80zł

Do zrobienia zostało kilka rzeczy, na które nie starczyło mi czasu:
- warto zajrzeć do zawieszenia
- do wymiany żarówki podświetlenia zegarów
- nie działający klakson i obrotomierz (czujnik do wymiany)

Dodatkowo mam sporo części, które jeszcze nie zostały zmienione:
Linka gazu (nowa, oryginał) – 150zł, klocki hamulcowe na przód – 60zł oraz wiele innych, których nie sposób z pamiętać – oczywiście dorzucę wszystko przyszłemu nabywcy.
W sumie przez ostatni rok w auto zainwestowałem ponad 3000zł i mnóstwo swojego czasu.

Na większość części mam paragony, faktury – wszystko przekażę kupującemu.
Za dopłatą mogę dorzucić również komplet oryginalnych alufelg Mercedesa i oryginalny bagażnik dachowy Thule.
Mercedes jest nie zawodnym samochodem, silnik w idealnym stanie, podłoga, podłużnice, kielichy i wszystkie elementy konstrukcyjne nie mają ani grama rdzy. Tapicerka w ładnym stanie (jedynie fotel kierowcy przetarty na oparciu z lewej strony – normalne w tym modelu). Mercedes latem odwiedził bez najmniejszej awarii północną Norwegię (zrobiłem ponad 10tys. km w 3 miesiące), dlatego na prośbę kupującego po wpłaceniu zaliczki mogę dojechać w dowolne miejsce w Europie.

 

Zapraszam na oględziny wszystkich miłośników tego modelu.
Oczywiście zgadam się na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny, chętnie więcej opowiem o tym klasyku.

 

Pozdrawiam, Rafał
602 - 702 - 087

[zasłonięte]@gmail.com