MERCEDES SPRINTER 313 2,2 CDI MAX 129KM dmc 3500kg 8ep KLIMA prawo jazdy kategorii B ładowność 1620kg
Sprawdź moje komentarze!
Cena podlega negocjacji w granicach logiki!
A teraz zastanów się czy sprzedaję „LIPĘ”! - TO CO PRZECZYTASZ TO JEDYNA POTWIERDZONA FAKTAMI PRAWDA – nie lanie wody handlarza czy komisu!
Mercedes Sprinter 313 cdi DMC do 3500kg prawo jazdy kategorii B ładowność 1620 kg - 19.12.2002 pierwsza rejestracja czyli prawie 2003 rok! zakupiony w kraju jeden właściciel przez 10 lat, silnik 2,2 CDI 95kw – 129 koni mechanicznych (najmocniejsze 2,2 litra) wersja ramy MAX (najdłuższa rama 4,05cm rozstaw kół) rodzaj mostu 41:11 najszybszy most ( piąty bieg 3000 obrotów około 130 kilometrów na godzinę) pojedyncze tylne koła – wszystko to daje szybkie auto i optymalne spalanie
Silnik pewny przebieg 248 343 kilometry czyli 25 tyś rocznie przebieg 100% pewny nie jak w innych milion / dwa ;-) olej zmieniony na pół syntetyk po przekroczeniu 200 tyś km wcześniej pełny syntetyk obecnie półsyntetyk MOBIL 10W40 z normą pompo-wtryskiwaczy zmieniany przy przebiegu 246 440 km czyli niecałe 2 tysiące km dopiero przejechane od wymiany, silnik brzytwa ogarnięty w ostatnim czasie mechanicznie wszystko działa nic się nie poci nigdzie nie ma wycieków płynu oleju itp turbina mocna bez problemów ciągnie do 4600 obrotów wszystko działa równo - nie bierze oleju!
Jedno ze zdjęć przedstawia zdjętą pokrywę pompo-wtryskiwaczy, jak widać nie leją nigdzie nie ma paliwa stojącego w komorach pompo-wtryskiwaczy, dekiel oczywiście został zdjęty dla fotki!
Kolejne przedstawia nowy akumulator 100Ah! przy -20ºC pali na dotyk!
Dodatkowo wymienione przy przebiegu 246 440 – olej + filtr oleju, filtr paliwa z odwadniaczem, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy, olej wspomagania, płyn hamulcowy
Skrzynio plandeka 4,2 x 2,2 x 2,2 m wymiary zewnętrzne około 7 cm odpada wewnątrz - 8 euro palet ładowności, skrzynia aluminiowo stalowa pół na pół burty dzielone na 5 części wysokość 40 cm otwierane z każdej strony na szerokość 2,10 metra słupki demontowane skrzynia firmowa do mercedesów firma GNIOTPOL dopracowana ocynkowana z hakami podłogowymi chowanymi w profilu zamkniętym z oczkami z pręta 12 mm czyli można wozić wszystko i nic się nie przesunie do tego odpowiednie podparcie ściany panelem od strony szoferki
Wyposażenie:
ABS
ASR
skrzynia manualna
centralny zamek na PILOTA
KLUCZYK składany jak scyzoryk
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja (do pełna nabiję klimę przy kupującym jeżeli wartość sprzedaży będzie mnie satysfakcjonowała koszt 200 zł u mnie gratis)
dogrzewanie ciepłem z silnika kabiny podczas postoju
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
pneumatyczne fotel kierowcy bardzo wysoki model w pełni sprawne wszystkie funkcje siedzenie z podłokietnikiem kierowcy
ALARM FABRYCZNY
IMMOBILIZER
3 zabezpieczenie elektroniczne pojazdu
na życzenie tachograf lub bez tachografu na życzenie kupującego (instalacja tachografu 2500 zł obecnie GRATIS do dmc 3500 kg tachograf może być w aucie i jeździ się bez tarczek w firmach tarczki spełniają jedynie funkcję kontrolną pracowników – POTWIERDZONE PRZEPISAMI)
HAK zamontowany niedawno potwierdzone papierami... - bus nigdy nic nie ciągał nie posiadał haka...
most 41:11 rzadkość w sprinterach ramach głównie blaszaki robione na prędkość posiadają takie mosty
radio itd
opony przód 9,3 mm tył 7,4 mm na felgach 6 calowych nie jakaś lipa 5,5 cala
akumulator 100Ah nowy / najmocniejszy alternator założony w tych modelach
dodatkowo nowe błotniki chlapacze oświetlenie świateł wstecznych / diodowe obrysówki
dodatkowo 12 litrów oleju wartość w granicach 250 zł MOBIL 10W40
OC do końca roku przegląd do sierpnia
przy ostatnim przeglądzie wymienione płyny chłodniczy hamulcowy dodatkowo klocki tył, okładziny i linka ręcznego, na wszystko posiadam potwierdzenia
AUTO JAK NA WIEK STAN BARDZO DOBRY – jeżeli chodzi o dobranie podzespołów w tym modelu to jak się orientujecie w temacie rzadkość to klima szybki most silnik 129 koni do tego pełna elektryka jedna oś z tyłu i lekka skrzynio plandeka w jednym aucie, taka konfiguracja kosztuje na Allegro około 30 tyś zł
Można kupić wprawdzie sprintera za 20 tyś golasa z mostem o przełożeniu ciężarowym i max prędkość to będzie 90 km/h spalanie wyniesie 13 -15 na 100 km do tego z przebiegiem miliona kilometrów sprowadzonego z zagranicy, a na koniec ze skrzynią ze stara po przeróbkach która waży kolejną tonę – z rozpaczy oprócz bieżących napraw związanych z przebiegiem dołożysz:
1500 zł za most + robocizna
2000 zł rejestracja w kraju
4000 zł to minimum dobra skrzynio plandeka + robocizna
bezcenna rama max 4,05 cm między środkami kół z gwarancją że nigdy nigdzie nie była pęknięta udowadniam na miejscu! kupisz owszem średniaka ale ale przód stanie dęba przy 8 paletach do tego popękana rama w tych modelach pęka w 3 miejscach na długości
bezcenna klimatyzacja jej przełożenie praktycznie nieopłacalne
i tak koszty rosną niestety wiem bo kiedyś płaciłem i płakałem;-) ale za głupotę się płaci w tym kraju szczególnie....
Auto posiada lekkie wgniotki widoczne na zdjęciach i ślady korozji ale który sprinter 10 letni tego nie posiada!
Czemu sprzedaję ponieważ nie lubię jak coś stoi – auto miało jeździć w firmie rodzinnej i jeździło miesiąc zarobiło kasę odpowiednią niestety nie jest ona w mojej kieszeni - pieniądze nadal pozostają w kieszeni mojego kuzyna (idzie 5 miesiąc) - jak widać to kolejne przykład że z rodziną wychodzi się dobrze jedynie na zdjęciu...
Auto przeznaczone dla osoby której się przyda komfort i niskie koszty eksploatacji!
Cena w rozsądnych kategoriach do negocjacji!
Telefon[zasłonięte]536-53-53 mail [zasłonięte]@wp.pl
Kliknij poniżej aby zobaczyć pełną rozdzielczość zdjęć!