Jeszcze 10 lat temu ten konkretny model był w naszym kraju synonimem sukcesu. Każdy, kto na początku XXI wieku jeździł Mercedesem Klasy S miał dużą firmę albo był świetnie zarabiającym lekarzem.
Mercedes Klasy S przestał być ociężały, dostał odrobinę dynamiki, dzięki bardziej fikuśnym przednim reflektorom. Dzięki temu sporo zyskano także na aerodynamice, jednak mimo bardziej smukłego wyglądu, w stosunku do poprzednika, auto nadal wygląda bardzo reprezentacyjnie
Tutaj całkowicie zerwano ze stylistycznymi nawiązaniami do innych Mercedesów. S Klasa musiała być bardziej wyjątkowa od E czy C Klasy, dlatego też jedynym autem w ofercie niemieckiego producenta, które wyposażone jest w podobną kierownicę, konsolę środkową, boczki drzwiowe czy siedziska, jest CL. Co ciekawe, kierownica z charakterystycznymi przyciskami do sterowania telefonem czy radiem, została później przeniesiona do Maybacha, który garściami czerpie właśnie z tego modelu.
S Klasa W220 jest wyposażona w zawieszenie Airmatic z regulowanym prześwitem, aktywne wentylowane fotele, które podczas szybszego pokonywania zakrętów przytrzymują kierowcę tak, by zawsze miał optymalną pozycję jazdy.Fotele działają we współpracy z systemem Pre-Safe, który jest aniołem stróżem stworzonym przez Mercedesa właśnie do tego modelu. Jeśli system wykryje, że wkrótce może dojść do zderzenia, fotele pasażerów błyskawicznie ustawiane są w optymalnej pozycji, szyberdach zostaje zablokowany, pasy delikatnie przyciągają kierowcę i pasażerów do siedzisk. W razie kolizji, dzięki takiemu przygotowaniu, wszystkie systemy mogą zadziałać w stu procentach dokładnie i zapewnić jak największy stopień bezpieczeństwa.
Wyposażenie:
- ABS -
- autoalarm,antyhol - założony przez serwis Mercedesa(posiadam certyfikat z serwisu MB)
- alufelgi 16 cali -
- automatyczna skrzynia biegów -
- 10 poduszek powietrznych -
- BA - system wspomagania hamowania -
- czujnik deszczu -
- czujnik zmierzchu -
- czujniki parkowania przód i tył -
- elektryczne szyby przód i tył -
- fotel kierowcy regulowany elektrycznie -
-Fotel pasażera regulowany elektrycznie
-tylnie kanapy regulowane elektrycznie
- kierownica wielofunkcyjna -
-ELEKTRYCZNIE STEROWANA KIEROWNICA
- kierownica skórzana -
- klimatyzacja automatyczna 2-strefowa -
- lusterka boczne elektryczne, podgrzewane -
-automatycznie składane lusterka
- fabryczne radio CD -
- fotele wentylowane -
- pamięć foteli -
- kontrola trakcji -
- NAWIGACJA -
- skórzana tapicerka -
- system stabilizacji toru jazdy -
- tempomat -
- szyberdach -
- wspomaganie kierownicy -
- reflektory ze spryskiwaczami -
- światła przeciwmgielne -
-TV
-PNEUMATYCZNE ZAWIESZENIE
-TELEFON
-OPONY W SUPER STANIE + zimówki
-KOMPUTER POKŁADOWY
-PODŁOKIETNIKI
-IMMOBILIZER
-CENTRALNY ZAMEK
-KLIMATYZOWANY SCHOWEK
-HALOGENY
-2 rolety bocznych szyb
-roleta tylniej szyby elektryczna
-automatyczne zagłówki
-webasto
-soft close tylniej klapy
Autko w super stanie wszystko w nim działa poprawnie tak jak powinno być,0 błedów na wyświetlaczu,3 tyg. temu przeszedł duży przegląd,wiec jest 0 wkładu finansowego tylko wsiadać i jechać,jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć coś wiecej na temat MB prosze o tel.602-[zasłonięte]-563 Cena Nie Podlega Negocjacji
S320 cdi to super jednostka napedowa spalanie w trasie to tylko 6-6,5l/100 to nie mit to prawda sam sie przekonałem o tym dla zainteresowanych mam zdjecie z przelotem ponad 3200km sredniego spalania ktore oscyluje 7,2l/100km
Pod tym zgledem S jest super.
Co chodzi o miasto z korkami to trzeba liczyc 9-11l/100km
Praca silnika i skrzyni biegow pracuja idealnie.
Silnik bez wyciekow
Skrzynia biegow zmienia biegi płynnie(dla mnie pojecie płynnie to znaczy plynnie a nie jak dla niektorych,to nie jest moj 1 automat wiec wiem co mowie i wiem jak powinna chodzić, skrzynia jest w 100% OK)
Ważne ubezpieczenie na 6mc
Ważny przegląd techniczny PL
Polecam S z czystym sumieniem
Zapraszam do oglądania
AUTO DO OPŁAT
Mercedes Klasa S 320 CDI W220, automatyczna "5".
Model |
S 320 CDI
|
Dane Techniczne |
|
Układ / Liczba cylindrów |
V6 |
Pojemność |
3222 cm3 |
Średnica x skok |
88,0 mm x 88,3 mm |
Ilość zaworów |
24 |
Stopień sprężania |
18,00:1 |
Moc kW / KM - Obr./min |
145 / 197 - 4200 |
Moment Obrotowy Nm - Obr./min |
470 / 1800 - 2600 |
Osiągi |
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h |
8,8 s. |
0 - 1000 m. |
-- |
Prędkośc maksymalna km/h |
230 km/h |
Napęd |
|
Napędzane koła |
tylne |
Skrzynia biegów |
automatyczna, 5 biegów |
Układ kierowniczy |
|
Zawieszenie przednie |
Niezależne |
Zawieszenie tylne |
Niezależne, wielowachaczowe |
Średnica zawracania |
11,7 m |
Ogumienie |
|
Przód |
225/60 R16 |
Tył |
225/60 R16 |
Hamulce |
|
Hamulce, przód |
312 mm |
Hamulce, tył |
300 mm |
Aerodynamika |
|
Współczynnik oporu Cd |
-- |
Masy |
|
Masa |
1905 kg |
Moc / Masa |
103,41 KM / tona |
|