Cena aukcji obejmuje wymianę pełnego zestawu naprawczego - łożysk, uszczelnień, odrzutników oleju, połączeń, uszczelek - wyważenie, doważenie, sprawdzenie szczelności, regulację VNT lub zaworu sterującego.
Jeżeli po oględzinach stwierdzimy, że do wymiany są inne elementy - nie zawarte w zestawie naprawczym - takie jak: wałek główny z kołem turbiny, koło kompresji, zawór sterujący, obudowa łożyskowań lub talerz - informujemy klienta o ostatecznym koszcie naprawy przed jej rozpoczęciem.
Dysponujemy wiedzą, parkiem maszynowym umożliwiającym dokładną naprawę potwierdzoną wydrukiem komputerowym z wyważarki.
Do naprawy używamy wyłącznie markowych podzespołów brytyjskiej marki "Melett". Nie używamy części z odzysku lub wątpliwej jakości. Bardzo dbamy o jakość napraw. Zdajemy sobie sprawę, że nawet drobne błędy, zła jakość podzespołów, kończy się Państwa nerwami, utratą zaufania mechaników do Naszej Firmy, a co najgorsze zbędnymi kosztami i stratą cennego czasu.
Zapraszamy na naszą stronę internetową, gdzie można się bliżej zapoznać z zagadnieniami dotyczącymi przyczyn awarii Turbosprężarek. Państwa świadomość jest niezwykle istotna, by rozumieć powody uszkodzenia Turbosprężarek, ponieważ Należy pamiętać, turbosprężarka nie psuje się bez przyczyny. Należy ją zlokalizować i usunąć przed zamontowaniem Nowej lub Regenerowanej.
www.turbosprezarki.org
Warto uzbroić się w cierpliwość i naprawić turbosprężarkę, a nie wymienić na naprawioną, gdyż przy odbiorze naprawionej turbosprężarki poinformujemy Państwa o prawdopodobnej przyczynie uszkodzenia, Otrzymają Państwo wytyczne dla mechanika dotyczące czynności niezbędnych do wykonania, by nasza praca, a Państwa pieniądze nie poszły w tzw. "błoto".
Wiele konkurencyjnych firm na tym serwisie aukcyjnym oferuje naprawę główną za kwotę zbliżoną do kosztu naprawy podstawowej. Na nowych podzespołach, renomowanego producenta operacja taka jest zazwyczaj niewykonalna w tej cenie. Warto więc się zastanowić nad wyborem właściwej firmy.
tel. 603 [zasłonięte] 324
Kontakt HF turbo.pl
ul. Warszawska 43 (wejście od ul. 3maja)
95-200 Pabianice woj. Łódzkie tel. 603 [zasłonięte] 324 (10:00-22:00)
Jeżeli szukasz więcej informacji o turbosprężarkach i naszej firmie zapraszamy na nasze strony internetowe:
www.hfturbo.pl
www.turbosprezarki.org
|
Tel. 603 [zasłonięte] 324
Regeneracja Turbosprężarek
MERCEDES BENZ
Naprawa podstawowa - 649zł Naprawa podstawowa obejmuje:
Wymianę kompletnego zestawu naprawczego (łożyska, odrzutniki olejowe, pierścieni uszczelniajacych, śruby, uszczelki, czyszczenie zmiennej geometrii łopatek ( turbiny VNT ), ustawienie zaworu sterującego, wyważanie na wyważarce komputerowej potwierdzone wydrukiem). Jeżeli po oględzinach i sprawdzeniu wymiarów fabrycznych okaże się, że któryś inny element wymaga wymiany na nowy, dzwonimy do klienta i informujemy go o tym. W przypadku starszych samochodów, cena usługi jest dość istotna, wiec staramy się nie zaskakiwać klienta przy odbiorze Turbospreżarki.
Naprawa główna 999zł* - 1099zł (VNT)
* cena dotyczy wybranych modeli turbosprężarek - sprawdź promocje na www.hfturbo.pl lub www.turbosprezarki.org
Jeżeli jest urwany wirnik, uszkodzone łopatki koła kompresji lub wirnika, Prawdopodobne jest, że konieczna będzie wymiana wszystkich bazowych podzespołów Turbiny - Nazywamy to Naprawą główną. Naprawa główna obejmuje wymianę całego wnętrza turbosprężarki na nowe, oraz czyszczenie układu zmiennej geometrii VNT (wymiana koła kompresji, wałka z kołem turbiny, obudowy łożyskowań, talerza, łożysk, połączeń itd.) Cena ta nie obejmuje ewentualnej wymiany mechanizmu zmiennej geometrii VNT - jeżeli turbosprężarka jest w taki wyposażona. Element ten ulega uszkodzeniu w około 10% przypadków, gdy wirnik TB jest urwany, lub luz wirnika jest bardzo duży. Jeżeli konieczna będzie wymiana tego elementu, koszt naprawy wzrośnie o jego wartość: (199-299zł) zależnie od ceny tego elementu. Naprawa główna gwarantuje, że otrzymujemy turbosprężarkę złożoną na NOWYCH! częściach.
Cena a jakość. W HFturbo.pl przyjęliśmy zasadę "wymiany części wyłącznie na nowe". Nie wspomagamy się elementami z rozbiórek turbosprężarek w dobrym stanie technicznym. Nie tulejujemy talerzyków, ani obudów łożysk. Nie używamy kół kompresji noszących ślady "Overspeed" itp. Nie robimy "nadwymiarów" na wałkach turbosprężarek, do których są dostępne części zamienne. Oddajemy klientowi wszystkie elementy wymienione w trakcie naprawy. Dla czego? - sprawdź na naszej stronie internetowej
Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 704[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 721[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 711[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 726[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 726[zasłonięte]-0002 Mercedes Benz 726[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 736[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0004 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0001 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0004 Mercedes Benz 709[zasłonięte]-0005 Mercedes Benz 736[zasłonięte]-0003 Mercedes Benz VV14
742693-1 -3
727461-6
727463-1-4
5439-[zasłonięte]-0049
709841-2
711017-1-3
725364-4/6/7/12/18/
742730-1/3/4/7/13/15/18,
753392-1/3/4/9/15-18
704[zasłonięte]-0007
5303-[zasłonięte]-0007
752990-7
765417-1
765418-1
7[zasłonięte]87556
|