Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MERCEDES PŁYN HAMULCOWY DOT 4 + PLUS ORYGINAŁ !

20-01-2012, 15:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 72 zł     
Użytkownik merc_olsztyn_pl
numer aukcji: 2050152119
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 14   
Koniec: 20-01-2012 15:47:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mercedes-Benz


oryginalny płyn hamulcowy


darmowy hosting obrazków




Witamy na naszych aukcjach!!!

Na tej aukcji proponujemy

oryginalny płyn hamulcowy
DOT 4 +

darmowy hosting obrazków
blatt: 331.0

opakowanie 1 ltr

czy wiesz, że:...


Płyn hamulcowy to najważniejszy element eksploatacyjny układu hamulcowego.
W codziennej eksploatacji rzadko poświęcamy mu więcej uwagi.
Potwierdzają to badania niezależnych organizacji, które wykazują ze w Polsce ponad 70% samochodów
poruszających się po drogach ma przestarzały płyn hamulcowy!
Temperaturę wrzenia płynu hamulcowego powinno się sprawdzać przy każdej wizycie w warsztacie.
Dopuszczalna do użytkowania temperatura wrzenia płynu hamulcowego nie powinna spadać poniżej 180° C (zmierzone w zbiorniczku).
Z doświadczenia wiadomo bowiem, że punkt wrzenia tego samego płynu mierzony przy kole może być o ok. 30° C niższy.
Gdzie jest niebezpieczeństwo?

Płyny hamulcowe na bazie glikolu są higroskopijne.
Znaczy to, że pobierają wodę z otoczenia: np. wilgoć z powietrza.
Woda, która dostaje się do płynu hamulcowego obniża jego temperaturę wrzenia.
Może wiec dojść do sytuacji, że podczas częstego hamowania płyn hamulcowy w układzie zagotuje się,
co doprowadzi do powstania oparów w systemie hamulcowym.
Takie poduszki powietrzne w układzie hamulcowym łatwo się deformują i powodują,
że nie dochodzi do przekazywania ciśnienia hydraulicznego.
Efektem tego jest znacznie obniżona skuteczność hamowania, mimo że kierowca będzie naciskać pedał gazu do końca.


Woda w układzie
Woda dostaje się do układu hamulcowego głównie poprzez elastyczne przewody hamulcowe.
Jest to może trudne do wyobrażenia, gdyż te same przewody utrzymują szczelność nawet przy ciśnieniu ponad 350 Bar.
Przyczyna leży w gumowym materiale, z którego wykonane są przewody elastyczne.
Najprościej można przestawić to w następujący sposób: płyn hamulcowy „odbiera”
wodę ze swojego najbliższego otoczenia, czyli z przewodu hamulcowego.
Przewód hamulcowy z gumy, aby zachować elastyczność, poszukuje utraconej wody z otoczenia, czyli z powietrza.

I tak historia się powtarza: płyn hamulcowy pobiera znowu wodę z przewodu elastycznego,
a przewód ponownie uzupełnia jej niedobór z powietrza.
Pobieranie wody poprzez przewód hamulcowy zależy od rodzaju użytego materiału gumowego,
od długości przewodu oraz miejsca jego zamontowania: w przedniej lub tylnej osi.
W ostatnich latach stosuje się coraz lepszą gumę w celu zmniejszenia poboru wody do płynu hamulcowego.

źródło: Motofakty





darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków





na życzenie klienta wystawiamy Faktury VAT!







kontakt



tel. 0/89 [zasłonięte] 24
kom. 0/886 [zasłonięte] 555





odpowiadamy na wszystkie zapytania w godzinach pracy

czyli:

od poniedziałku do piątku w godzinach:
9.00 - 17.00

i w każdą sobotę w godzinach:
9.00 - 13.00



darmowy hosting obrazków


natychmiastowa wysyłka tej samej doby!

darmowy hosting obrazków
Z A P R A S Z A M Y ! ! !