Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MERCEDES G 300TD - zamiana na Porsche 911, Cayenne

03-02-2014, 13:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 900 zł     
Użytkownik TERRA-IGUANA
numer aukcji: 3903017299
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 1026   
Koniec: 03-02-2014 12:41:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mercedes G

 

Rocznik 1993. Model 463. Długa. Czarna. Ekspedycyjna. Wyprawowa.

 

Auto mam niespełna dwa lata. Zakupiłem je konkretnie do celów wyprawowych, uznając za najbardziej komfortowe i predysponowane w tej klasie. Stały napęd na wszystkie koła, możliwość blokowania mostów, rama, przestrzeń wewnątrz auta, potężna konstrukcja nadwozia, wyjątkowy komfort prowadzenia nawet przy długich dystansach - to wszystko cechy decydujące o bezkompromisowej jakości.

Poniżej pokrótce opisałem zakres prac i stanu technicznego oferowanej Gelendy.

 

Przebieg całkowity auta to 360tys km. Poprzedni właściciel z uwagi na plany związane z przygotowaniem auta pod dalekie wyprawy, wymienił silnik, na 3 litrową jednostkę 24V, 177 kM - uważaną za najlepszą i najtrwalszą w Gelendach w off road'zie. Oryginalnie auto było wyposażone w silnik 3,5 litrowy (potwierdza to też nr VIN w dowodzie rejestracyjnym). To jeden z ostatnich modeli produkowanych "po staremu", bez zbędnej elektroniki, w oparciu o rozwiązania mechaniczne. To również dlatego ten model tak bardzo nadaje się na dalekie wyprawy, bo ewentualne usterki czy naprawy, mogą być dokonane bez użycia skomplikowanego sprzętu, a także wiedzy elektromechanicznej. Ma to szczególnie znaczenie w krajach mniej rozwiniętych, do których często docieramy w naszym off road'owym sporcie.

Gelenda wyposażona w automatyczną, 4 biegową skrzynię biegów (rewelacyjnie spisującą się w terenie), skórzaną tapicerkę, elektrycznie sterowane szyby, podgrzewane fotele, pełne blokady mostów, klimatyzację, radio z CD, hak, wspomaganie kierownicy, rozłączany ABS, elektrycznie otwierany szyberdach. Posiadam również oryginalne, fabryczne ławeczki, obite skórą w tym samym kolorze, montowane w przestrzeni bagażnika, które odkręciłem z wiadomych względów.

 

Po zakupie w czerwcu zeszłego roku, dokonałem generalnego przeglądu pod kątem wycieków i mechanicznych niedoskonałości. Poniżej wymieniam zakres dokonanych prac mających na celu również doposażenie, od momentu zakupu auta:


- wymiana amortyzatorów na Bilstein B6 (uważane za jedne z najlepszych, rekomendowane m. in. przez firmę ORC specjalizującą się w ulepszaniu Mercedesów G)

- wymiana sprężyn na nowe, wzmocnione, + 4 cm

- wymiana opon na nowe BF Goodrich AT 285/75R16 (33") - również zapasowa! Pompowane azotem.

- pierścienie dystansowe Hoffmann 30mm (oryginalne i najlepsze na rynku)

- nadkola gumowe poszerzające ochronę przed błotem

- felga zapasowa alu, taka sama jak wszystkie oryginalne Mercedesa G

- nowe klocki hamulcowe

- aluminowa osłona zbiornika paliwa (8 mm)

- bagażnik dachowy 140 x 200 cm, drabinka

- dodatkowe oświetlenie na bagażniku dachowym (4 halogeny przód i 2 tył, załączane włącznikami typu ARB)

- dodatkowy, zapasowy, nowy akumulator Bosch S5 100AH/ 830A z tyłu auta, wpięty w dodatkową, nową instalację elektryczną. Zasilany bezpośrednio z alternatora, z możliwością rozłączenia całości włącznikiem. Prądu nie zabraknie nigdy

- przetwornica prądu 230V WAECO 350W

- kompresor (nowy)

- podnośnik Hi-Lift Jack 48"

- instalacja CB z gniazdem antenowym na bagażniku dachowym

- wiele dodatków drobnych m. in.: schowek w kole zapasowym, siatki bagażowe, uchwyty do kubków, dodatkowe oświetlenie itp.


Auto przygotowane na dalekie wyprawy. Wewnątrz zaplanowane komfortowe łóżko w rozmiarze 200 x 140 cm. Dzięki bezinwazyjnej przeróbce i dodaniu specjalnej półki, mamy do dyspozycji płaską powierzchnię do umieszczenia na niej materaca dmuchanego. Pod spodem dwie komory. Jedna techniczna, w której znajduje się akumulator z kompresorem i innymi drobiazgami oraz druga, wymierzona tak by zmieściły się duże boxy z przeznaczeniem na jedzenie. Do kompletu dołączam również 2szt kanistrów z kranikami (atestowanych na wodę pitną), do montażu na bagażniku dachowym. Całość łączona wężykiem i przetestowana w działaniu podczas długich podróży po Europie, jako prysznic, ale i zasobnik wody (np. do mycia naczyń). Do wyposażenia należy także składany, aluminiowy stolik, zamontowany na tylnej klapie.

W zasadzie auto jest samowystarczalne i tak zorganizowane, żeby móc wygodnie podróżować, spać, gotować jedzenie, ale także umyć później naczynia, czy też nawet wziąć szybki prysznic.

 

Możliwa zamiana z moją dopłatą na Porsche 911, Cayenne, BMW 6, 7.


Zapraszam do oglądania auta w Poznaniu. Więcej informacji pod nr tel. 508.148.992

lub email: [zasłonięte]@azulvilla.pl

Zapraszam.

 

Cena 59.900 PLN