Przedmiotem sprzedaży jest instrukcja obsługi
Mercedes C Klasa Sportcoupe W203 [zasłonięte] 200003
Opisywane silniki w tej instrukcji to
C180 C200 C230
220 CDI
Stan - nowy
Strony - 506
Język - polski
Edycja - 2004
Okładka -kolor
środek - druk czarno biały
Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "
tel. 509 [zasłonięte] 588
Książka ta bardzo przybliży praktyczną obsługę samochodu , pomoże Państwu w poruszaniu się po kokpicie , komputerze i wszelkich kontrolkach . Można tu również sprawdzić zalecenia co do wymiany oleju . Opisuje ogrzewanie , klimatyzacje , proste czynności związane z obłsugą pojazdu .
Przydatna w każdym aucie nie tylko nowo zakupionym !
dodatkowe informacje o modelu
Rynkowy debiut tego modelu był w roku 2000. Od poprzednika wyróżnia się gruntownie przemodelowaną stylistyką. Na początku oferowany był z cztero- i sześcio-cylindrowymi silnikami benzynowymi i diesla. Silniki benzynowe z początku były przejęte z poprzednich modeli jako zmodyfikowane jednostki spełniające normy emisji spalin Euro 4. Od 2002 roku weszły na rynek całkowicie nowe silniki benzynowe o innych pojemnościach i oznaczeniach. Jednostki napędzane olejem napędowym wyposażone były w szynę paliwową common rail orazturbosprężarki o zmiennej geometrii. Po raz pierwszy oznaczenie modelu nie wiązało się ściśle z pojemnością silnika - modele z okresu 2[zasłonięte]000-20: C180 (2,0); C240 (2,6); 2[zasłonięte]002-20: C200 (1,8); C200K (1,8); C230 (2,5).
Mercedes w 2001 roku uzupełnił ofertę modelową o nadwozie typu kombi nazwaną T-Model oraz liftbacka Sportcoupe. Sportcoupe został stworzony by rywalizować z BMW serii 3 Compact, jednak nie odniósł sukcesu, głównie z powodu wysokiej ceny w związku z czym został w2005 roku usunięty z rynku amerykańskiego, a w Kanadzie zastąpiony Mercedesem klasy B. W 2001 roku paleta silnikowa została rozszerzona o kolejne mechanicznie doładowane jednostki czterocylindrowe o pojemności 1.8 l, jednak różniące się mocą maksymalną. W 2002 roku Mercedes W203 otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym Euro NCAP.
Na początku 2004 roku nieco odświeżono model, zmieniając stylistykę wnętrza, tylne lampy w wersji nadwoziowej Sportcoupe oraz dodając do palety nowe sześciocylindrowe silniki. Dodatkowo niektóre wersje silnikowe można było nabyć z nową, siedmiostopniową, automatycznąskrzynią biegów 7G-TRONIC.
Ostatni sedan tej generacji C-Klasy wyjechał z fabryki w Sindelfingen 14 grudnia 2006 roku. W 2008 roku pojawił się "remake" wersjiSportcoupe (Mercedes CLC) - nieco odświeżona stylistycznie, na wzór Mercedesa W204.