Do sprzedania Mercedes-Benz W123 z roku 1978r, 2.0D
Samochód w moich rękach 2 lata, praktycznie cały odbudowany.
Silnik, układ wydechowy, układ chłodzenia:
- Tuleje cylindrów NURAL
- Blok planowany, odmalowany
- Tłoki NURAL
- Panewki główne i korbowodowe NURAL
- Kompletny rozrząd (łańcuch, zębatki, ślizgi, napinacz)
- Uszczelka pod głowice ELRING
- Pompa wtryskowa po przeglądzie i regulacji w serwisie Boscha w Tychach
- Końcówki wtrysków BOSCH 4szt
- Głowica po planowaniu, wymianie prowadnic zaworów, uszczelniaczy, nowe komory wstępne
- Pompa oleju po przeglądzie
- Świece zapłonowe BOSCH (nowszego typu)
- Nowa oryginalna chłodnica BEHR z serwisu
- Termostat i cała reszta części która wymagała wymiany
- Olej Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 zmieniany przy przebiegach (od momentu remontu - 2 lata):
1) 1000km
2) 7950km
- Obecny stan licznika - 9932 km
Karoseria:
- Całkowity remont, rozebrana do zera.
- Elementy skorodowane zostały wymienione i wyspawane.
- Malowana kilka lat wstecz do dzisiaj powala błyskiem lakieru i przyciąga wzrok na ulicy.
- Całość zabezpieczona antykorozyjnie i wytłumiona matami butylowymi (nie bitumicznymi) i gąbkami GMS.
- Listwy podszybia i pod lampami tylnymi z 280e
- Uszczelki drzwi nowe
- Uszczelka bagażnika nowa
- Dokładam nową uszczelkę tylnej szyby - wymiana na razie zbędna.
- Przednie nadkola od wewnętrznej strony i wnęki drzwi konserwowane Tectylem ML
Skrzynia i układ napędowy:
- Tarcza sprzęgłowa
- Wysprzęglik
- Pompa sprzęgła
- Łożysko oporowe
- Olej ATF IID
- Most o nieco dłuższym przełożeniu z 230E o przebiegu 100 tys. km (niższe obroty przy tej samej prędkości, nie stracił nic na -przyśpieszeniu)
Układ hamulcowy:
- Nowe tarcze i klocki tył kompletne przewody hamulcowe (miedziane i gumowe)
- Zaciski po regeneracji Płyn DOT4 ATE
Zawieszenie:
- Sprężyny H&R -40mm - przód jeszcze coś z nich spadło - tył kwestia gustu można spokojnie obniżyć ;-)
- Amortyzatory tylne MONROE REFLEX
- Tuleje wahaczy przednich FEBI BILSTEIN
- Sworzeń prawy LEMFORDER
- Drążki i końcówki LEMFORDER
- Amortyzator układu kierowniczego FEBI
- Drążek reakcyjny LEMFORDER
- Tuleje drążków reakcyjnych LEMFORDER
- Ustawiona geometria
Koła:
- Felgi ETABETA 16x8,0J Opony 205/45 R16 z lekkim naciągiem
- Tył dystanse +30mm
- Przód dystanse +10mm
Wnętrze:
- Wnętrze wytłumione, maty GMS butylowe i pianka 5mm
- Nowe wykładziny, dywaniki
- Fotele w ładnym stanie
- Deska nie popękana
- Podsufitka idealna
Nagłośnienie:
- Dość wysokiej klasy oldschoolowy odtwarzacz CLARION-a bez zbędnych świecidełek i kolorów na wyświetlaczu
- Nowe głośniki tylne HERTZ 16cm
- Nowe okablowanie
- Gra naprawdę przyjemnie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samochód na żółtych tablicach. Jeżdżony tylko i wyłącznie w ciepłe i suche dni, oczywiście garażowany (garaż suchy i ogrzewany). Co do wrażeń z jazdy i użytkowania - podniesione kciuki, foto sesje, pogawędki na stacjach benzynowych to codzienność - nowe fury po kilkaset tys. zł stają się przy nim niewidoczne ;-) Na żywo robi wielkie wrażenie. Cena do jakiejś małej negocjacji. Kilka drobnych elementów można dopieścić - ale nic nie jest koniecznością (sprawy wizualne, technicznie idealnie) ;-) Dokładam komplet stalowych 14" oryginalnych z oryginalnymi stalowymi kołpakami i oponami zimowymi 175/70 R14 ;-) i do tego pewnie pełny bagażnik przeróżnych klamotów (wykładziny, plastiki, listwy, lusterka, tuleje etc) Sporo tego.
Nie posiada klimatyzacji - jak to nie przeszkadza można śmiało jechać dookoła świata :-)
CENA 14.999 zł
+48 [zasłonięte]-937-600
Jeśli nie odbieram - oddzwonię
|