mercedes e129 SL 600 samochód sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych posiada oryginalny bardzo mały potwierdzony przebieg 47tys mil(75tys km) na życzenie wyśle historie przebiegu(carefax) na maila faktury za naprawy do wglądu na miejscu auto kupione prywatnie od 2 właściciela
pierwszym właścicielem auta był
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Craft
drugim właścicielem była kobieta Rose Demaio i samochód został odkupimy bezpośrednio od niej
auto posiada twardy dach(hardtop) silnik skrzynia chodzą bardzo dobrze auto praktycznie jeździ jak nowe
(model z 4 biegową skrzynią, skrzynia bardziej trwała od 5 biegowej) mechanizm dachu chodzi dobrze klimatyzacja sprawna miękki dach wygląda jak nowy samochód jest opłacony cło vat akcyza auto można obejrzeć w Toruniu
v12 nie ma co porównywać z v8 m119(znany z np 500SL)
te 2 silniki dzieli przepaść jeśli chodzi o osiągi i kulturę pracy
600SL w 1993roku był o ponad 40% droższy od 500SL wyprodukowano tylko 11tyś sztuk co czyni go pożądanym przez kolekcjonerów
M 120 - oznaczenie benzynowego silnika Mercedesa z 12 cylindrami w układzie V i z 4-zaworową techniką. Produkowany od 1991 do 2009 w różnych modelach osobowych Mercedesa. Silniki M120 występowały w czterech różnych konfiguracjach różniących się pojemnością i mocą. Mniejszy z nich miał pojemność 6,0 L (5996 cm³), 6,9 L (6873 cm³) i dwa limitowane 7,0L (7255 cm³) i 7,3 L (7255 cm³), który pochodziły z firmy AMG i Brabusa - tunerów współpracującego z Mercedesem. Silnik 6.0 litra został wprowadzony na początku lat 90 do modeli klasy W140 i w 1993 roku do modeli 600SL/SL600 Silniki łączono początkowo tylko z 4-biegową skrzynią automatyczną, lecz w późniejszych latach produkcji wprowadzono także 5-biegową, ze względów ekonomicznych, w rezultacie auto mogło spalić mniej o 0,5 litra do 1 litra na 100km. Jednak w opinii wielu fachowców skrzynia 5-biegowa była bardziej zawodna niż starszy 4-biegowy odpowiednik. Silnik 6.0l występował także w następcy modelu Pagani Zondzie, a mianowicie M120 E73, a także w nowym topowym modelu sportowym klasie E Brabus E V12 i mocy 582 KM, który zadebiutował w 1996 roku jako sedan i 1997 roku jako kombi (model T). Z tego silnika korzystało wielu ekskluzywnych tunerów Mercedesa, którzy stworzył silniki od 6.0l do 7,4l poprzez podnoszenie pojemności i wymiany tłoków. Jednak auto wyprodukowano w niewielkiej liczbie egzemplarzy. Ciekawostką jest także zastosowanie silnika 6.0l o mocy 1200 KM wspomaganych przez dwie turbosprężarki w samochodzie mało znanym o nazwie Lotec Sirius.
KONTAKT
888[zasłonięte]257