Sprzedam Mercedesa E320 S124 z 1994r
VIN: WDB[zasłonięte]12409F287075
Auto nie ma bolączek charakterystycznych dla W124, czyli:
- progi podłogi - całe
- progi drzwi - całe
- kielichy - całe
- podłoga - cała
- wiązka silnika - nie przerabiana, wymieniona na oryginalną (rok produkcji 2010)
- katalizator - jest ;-)
Całe wyposażenie samochodu zgodne z VINem działa:
- tempomat
- grzane fotele
- grzane lusterka
- grzane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
- nivo (gruchy OK)
- el. szyby
- klimatyzacja tempmatic
- system audio "HELIX German Car HiFi", sprawny wzmacniacz i głośniki (6szt.), bark fabrycznego radia.
- sportowe, obniżone zawieszenie - fabryka, na oryginalnych częściach bez luzów
To co do tej pory zrobiłem:
- Akku
- Uszczelnienie wydechu
- Wymiana wału napędowego (poprzedni właściciel zrobił jakąś rzeźbę z wałem i zamontował część wału od tego modelu a część od cupe...)
- Wymiana oleju i uszczelnienie ASB
- Naprawa zamka klapy bagażnika
- Przegląd techniczny
- Wymiana 1-szej pompy paliwa
- Wymiana lewego przedniego wspornika
- Wymiana amortyzatora ukł. kierowniczego
- Wymiana drążka, końcówki z tyłu
- Wymiana pompki spryskiwacza szyby przedniej
- Naprawa spryskiwacza szyby przedniej, zatkane przewody
- Regulacja wybieraka skrzyni biegów
- Wymiana modułu dmuchawy
- Wymiana żarówek świateł pozycyjnych
- Przeczyszczenie czujnika temp. wewnętrznej
- Oświetlenie deski
- Regeneracja reflektorów (wyczyszczone szkła i na nowo pokryte odbłyśniki) + nowe żarówki (Narva H4 x2 i Hella H3 x2)
- Naprawa klimatyzacji:
- Wymiana skraplacza klimatyzacji
- Wymiana czujnika ciśnieniowego załączającego wentylator klimatyzacji
- Uzupełnienie czynnika klimy wraz z barwnikiem UV
- Ozonowanie klimatyzacji - 4h
- Zrzucona głowica w celu zlokalizowania oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego - gołwica w bardzo dobrym stanie, po planowaniu założona na nowo,
- Wymiana uszczelki głowicy
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- Wymiana uszczelki obudowy rozrządu
- Wymiana chłodnicy oleju
- Wymiana oleju silnika
- Wymiana filtra oleju
- Wymiana filtra paliwa
- Wymiana poduszek silnika
- Wymiana paska wieloklinowego
- Wymiana świec zapłonowych
- Regenerowana wiązka alternatora
- wymiana tapicerki na skórę sportline (ta ze zdjęć)
- oryginalna skórzana kierownica
- wymiana tylnych drążków od zbieżności
- ustawiona zbieżność
Gwiazda nas tylko raz zawiodła, olej dostał się do zbiornika od płynu chłodzącego. Mechanik zaczął od zrzucenia głowicy by upewnić się że puściła uszczelka pod nią. Okazało się że uszczelka trzymała dobrze. Przy okazji sprawdzili szczelność góry silnika. Głowica była w bardzo dobrym stanie, planowali ją tylko dla sztuki. Po jej kondycji można uznać przebieg za bardzo prawdopodobny. Okazało się że ze starości puściła aluminiowa chłodnica oleju. Założyliśmy nową, oryginalną sprowadzoną z Niemiec.
Zainteresowanym podam linki do statystyk spalania z Motostat oraz do zdjęć.
Zapraszam na jazdę próbną!
Karol - 667 [zasłonięte] 362
|