Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mercedes-Benz E500 W211 II właściciel, z Niemiec

21-10-2014, 6:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 900 zł     
Użytkownik whoever77
numer aukcji: 4676668664
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1461   
Koniec: 21-10-2014 06:48:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 195000
Pojemność silnika (cm3): 5000
Moc silnika (KM): 306
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam do sprzedania mój samochód, Mercdes-Benz E500. Samochód ma 5-litrowy silnik o mocy 306 KM oraz 7-biegową skrzynię automatyczną 7G-Tronic, która działa idealnie, a dzięki siedmiu przełożeniom istotnie wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie osiągów.

Samochód jest w wersji Elegance, jednak z prawie pełnym możliwym wyposażeniem. Na pokładzie znajduje się wszystko, co potrzebne do szczęścia:

 

- skórzana tapicerka (przednie fotele podgrzewane i wentylowane)

- elektrycznie ustawianie przedni fotele z pamięcią ustawień

- ortopedyczne fotele przednie

- elektryczne szyby i lusterka

- wszystkie trzy lusterka automatycznie ściemniane

- szklany szyberdach (uchylany i otwierany, z żaluzją)

- elektryczna roleta tylnej szyby

- nieoroyginalne, akcesoryjne zasłonki tylnych, bocznych szyb (idealnie pasują i wyglądają z zewnątrz jak fabryczne rolety)

- centralny zamek sterowany z kluczyka

- automatycznie składane zagłówki tylnych siedzeń

- kładzione oparcia tylnych siedzeń

- czterostrefowa klimatyzacja automatyczna Thermo-Tronic

- filtr powietrza kabinowego z aktywnym węglem

- radio COMAND z dużym, kolorowym wyświetlaczem, nawigacją i zmieniarką na 6 płyt CD (do nawigacji jest najnowsza płyta Europa 2014)

- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy (z pamięcią) i funkcją ułatwiania wsiadania/wysiadania

- pakiet komfortowego oświetlenia wnętrza (lampki sufitowe z możliwością regulacji intensywności świecenia, podświetlane klamki wewnętrzne, podświetlana przestrzeń podłogowa)

- instalacja telefoniczna w podkłokietniku

- uchwyt na napoje z przodu i z tyłu

- zawieszenie pneumatyczne Air-Matic DC z trójstopniową regulacją twardości oraz możliwością zwiększenia prześwitu

- wspomniana już siedmiobiegowa, automatyczna skrzynia biegów 7G-Tronic

- wspomaganie kierownicy ze zmienną siłą wspomagania w zależności od prędkości jazdy

- reflektory bi-ksenonowe z czujnikiem zmierzchu

- światła do jazdy dziennej

- czujnik deszczu automatycznie włączający wycieraczki

- układ hamulcowy SBS (elektrohydrauliczny, o wysokiej skuteczności i doskonałym rozdziale siły hamowania) połączony z układami ABS i ESP

- opony 245/45R17, letnie

- felgi aluminiowe oryginalne Mercedes-Benz, 17"

- zestaw Tyre-Fit (zamiast koła zapasowego)

- oryginalny, fabryczny hak holowniczy z funkcją automatycznego wysuwania i chowania

 

i pewnie jeszcze kilka drobiazgów, o których zapomniałem.

 

 

Samochód kupiłem osobiście w Niemczech, w Muenster (zachodnia granica Niemiec) z komisu przy dealerze Mercedesa. Poprzednio był tylko jeden właściciel, od nowości. W pełni prowadzona książka przeglądów. Oczywiście mam instrukcję obsługi i pełną dokumentację dotyczącą zakupu oraz sprowadzenia (rachunek, niemieckie tablice, akcyza, zwolnienie z VATu itp.).

 

W samochodzie wszystko działa, nic nie jest połamane ani zniszczone. Jedynym mankamentem wnętrza jest małe rozcięcie tapicerki na przednim prawym fotelu (około 3 cm, nie przeszkadza w użytkowaniu). Klimatyzacja niedawno przeszła przegląd, wymienione tylne tarcze i klocki hamulcowe. Samochód serwisowany w ASO Mercedes-Benz w Warszawie (rachunki do wglądu). Wskaźnik aktywnych przeglądów ASSYST pokazuje jeszcze 12 tys. km do następnego małego przeglądu.

 

Co do nadwozia, to ja nie znalazłem na nim ani grama szpachli. Wszystkie elementy są fabryczne, nic nie było malowane. Na lakierze znajdują się drobne rysy, przytarcia czy odpryski - normalne, eksploatacyjne rzeczy. Moim zdaniem samochód jest w 100% bezwypadkowy.

 

Wiele osób dyskredytuje ten model E-klasy z powodu problemów z elektroniką i hamulcami SBS. Moim zdaniem niesłusznie, gdyż większość usterek elektronicznych można już łatwo i tanio w Polsce naprawić. Z resztą mi nie zdarzyła się ani jedna usterka odkąd mam ten samochód. Układ hamulcowy SBS wymaga serwisowania w ASO i regularnej wymiany płynu hamulcowego, co jest niczym wobec wspaniałej skuteczności, jaką zapewnia. Pompa SBS była wymieniona 20 tys. km temu (można to sprawdzić w ASO), a płyn hamulcowy przy ostatnim przeglądzie. Wtedy także był wymieniony olej w automatycznej skrzyni biegów. Gwarantuję, że jeśli przejedziesz się tym siedmiobiegowym automatem, to nie będziesz chcieć żadnej innej skrzyni :-)

 

Do samochodu są wszystkie dokumenty, hak wpisany w dowód i sprawny, dwa kluczyki "rybki". Samochód ma także wyrobioną kartę klienta w Mercedes-Benz, która daje zniżki na części i naprawy oraz szereg innych przywilejów serwisowych.

 

Zapomniałem dodać, że samochód jest w kolorze czarnym Obsidian Black :-)

 

Dla tych, co zwracają uwagę na zużycie paliwa: w trasie da się spokojnie uzyskać 10 litrów na 100 km, w mieście pomiędzy 14 a 22 :-) Samochód nigdy nie miał instalacji gazowej i nigdy nie będzie miał (tak długo, jak znajduje się w moich rękach).

 

Mercedes stał długo w komisie w Niemczech i miał bardzo zaniedbany lakier. Po zakupie sprawiłem mu czyszczenie i odnowę lakieru oraz jego zabezpieczenie na przyszłość. Obecnie lakier wygląda przepięknie, załączone zdjęcia nie oddają nawet w połowie jego wspaniałego wyglądu. Do tego nieznisczone, piękne felgi aluminiowe.

 

Z ważniejszych napraw (poza normalnymi przeglądami, wymianami filtrów i płynów) były zrobione:

 

- wymiana przedniej szyby (stara była wypiaskowana)

- wymiana tylnego prawego amortyzatora

- wymiana modułu zamka w przednich prawych drzwiach

- wymiana paska napędowego wraz z rolką i napinaczem

- wymiana przepływomierza

- wymiana kompletu poduszek silnika.

 

Jestem znawcą i miłośnikiem Mercedesów. E500 szukałem kilka miesięcy i wszystkie dostępne w Polsce egzemplarze mnie rozczarowały. Dlatego zdecydowałem się pojechać 1300 km na zachód i nie żałuję tej decyzji. Kto kupi ode mnie ten samochód tak samo nie będzie żałował. Bardzo wątpię, aby w Polsce udało się komukolwiek znaleźć taki samochód w lepszym stanie: wszystko działa, zero szpachli, świetny wygląd i nie kradziony :-)

 

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu mailowego lub telefonicznego: 888 [zasłonięte] 386. Samochód do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie, gdzie popija Shell V-Power Nitro + i czasami snuje się po nocy Puławską.

 

Dla zainteresowanych VIN: WDB[zasłonięte]21107A428322.

 

PS: odpowiadając na powtarzające się pytania: TAK, dobrze widać na zdjęciu, że jest pęknięte trzecie światło stop. NIE, nie leje się woda do bagażnika :-)