Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mercedes-Benz E290 Turbodiesel - ZOBACZ OPIS!

11-05-2014, 14:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7 200 zł     
Użytkownik Evoluzione
numer aukcji: 4202828777
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 317   
Koniec: 11-05-2014 14:54:39

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 297000
Pojemność silnika (cm3): 2874
Moc silnika (KM): 129
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Beżowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mercedes-Benz E290 Turbodiesel

(W210)

Witam!

Mam do sprzedania swój prywatny samochód Mercedes-Benz E290 Turbodiesel. Auto pochodzi z 1996 roku i użytkuję je osobiście od ponad 4 lat. Służył mi do dojazdów na uczelnię oraz do pracy.

Pierwsza rejestracja w Polsce wrzesień 2007 roku.


Samochód zgodny z numerem VIN (nie był przemalowywany ani przerabiany), posiada silnik R5 2.9 turbodiesel o mocy 129KM i momencie obrotowym 300Nm sprzężony z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów o dwóch trybach pracy.

Wyposażenie samochodu:

- wspomaganie kierownicy i centralny zamek na pilota;

- klimatyzacja;

- tempomat;

- elektryczne szyby 4x;

- elektryczne i podgrzewane lusterka boczne;

- szklany szyberdach;

- czujnik deszczu (automatyczna wycieraczka);

- webasto;

- ABS;

- ASR;

- 4 poduszki powietrzne;

- automatyczne światła do jazdy dziennej (zapalane wraz z kluczykiem) zamontowane zgodnie z obowiązującymi przepisami;

- dodatkowe fabryczne oświetlenie wnętrza;

- tylne zagłówki uchylne podciśnieniowo;

- kamera cofania itp.

I teraz najważniejsze, czyli co zostało zrobione:

SILNIK

Półtora roku po remoncie na dobrych, firmowych częściach. Zalany olejem MOBIL 1 5W50, płyn chłodniczy Dynagel:

- cylindry są idealne okrągłe, bez progów;

- wał nominalny (800zł), nowe panewki główne (200zł) i korbowodowe (600zł) SHUTTER MAHLE, nowe śruby (250zł);

- nowe uszczelniacze wału korbowego z przodu i z tyłu (140zł);

- nowy napinacz (200zł) i łańcuch rozrządu (260zł) SWAG, nowe prowadnice łańcucha (200zł);

- nowe łożysko koła zębatego pompy wtryskowej SKF i uszczelniacz (100zł);

- głowica, zawory i wałek po remoncie w profesjonalnym zakładzie (nie była pęknięta; 1000zł), nowa uszczelka ELRING (200zł);

- nowe śruby SWAG (150zł), nowa uszczelka pokrywy zaworów (80zł), nowe świece żarowe BERU (250zł);

- nowy termostat (60zł), większość rur gumowych układu chłodzenia wymieniona na nowe (200zł), nowe uszczelki kolektorów (60zł) i wszystkie drobne uszczelki silnika (100zł);

- pompa wtryskowa na nowych uszczelkach sterownika (50zł), jest sucha;

- odłączony EGR na nowej uszczelce, nowa uszczelka odłączonej przepustnicy (50zł);

- nowe uszczelki miski olejowej (50zł) i innych pokryw silnikowych;

- nowa lewa poduszka silnika (100zł);

- wymieniony alternator, nowy regulator (40zł) i rolka jednokierunkowa (150zł), nowy pasek wielorowkowy (80zł), nowy cały napinacz paska (100zł) i amortyzatorek (100zł).

- turbina działa OK, nie była ruszana, dmucha jak należy;

- skrzynia biegów automatyczna z samochodu z o wiele niższym przebiegiem, wymieniony cały olej na nominalny najnowszej specyfikacji (300zł);

- nowy filtr skrzyni biegów, uszczelka (60zł), złącze elektryczne (30zł), przewód olejowy do chłodnicy (150zł);

- nowa podpora wału napędowego (120zł), łożysko i przegub elastyczny (150zł);

- nowa pompa cieczy chłodzącej (150zł), nowe sprzęgło wiskotyczne (100zł), nowa elektryczna pompka obiegu wody (200zł).

WEBASTO

- ThermoTop z nowszego modelu;

- nowa bezkomutatorowa pompa obiegu wody webasta (200zł);

- nowa pompka paliwa webasta (150zł).

ZAWIESZENIE

- nowe amortyzatory przednie BILSTEIN (400zł);

- nowe amortyzatory tylne SRL (200zł);

- nowe sprężyny tylne (200zł), sprężyny przednie są OK;

- nowe łożyska kół przednich (150zł);

- nowe przednie poduszki tylnego wózka LEMFORDER (240zł);

- nowe tarcze przednie (200zł);

- sworznie przednich wahaczy dobre, do wymiany silentblocki;

- koła aluminiowe 16” z oponami FIRENZA ST-08 225/65 99W w stanie bdb, świeżo po wyważeniu.

WNĘTRZE

- radioodtwarzacz DVD z ekranem (400zł) z podłączoną kamerą cofania (100zł);

- klimatyzacja półautomatyczna sprawna;

- CB-radio ALAN z ukrytą krótką anteną dachową (250zł);

- wymieniony licznik z powodu uszkodzonego wyświetlacza (jest oryginał), obecnie wyświetla wszystko idealnie;

- sprawdzone i zregenerowane moduły steujące: wszelka elektryka wyposażenia działa bez zarzutu (szyby, lusterka, tempomat, czujnik deszczu itp.);

- tapicerka regularnie czyszczona odpowiednimi preparatami, jest zadbana.

KAROSERIA

- posiada fabryczny ocynk, co jest rzadkością w tych modelach;

- po poprawkach lakierniczych, auto szczelne, progi zalane TECTYLEM, podłoga jest OK;

- szyberdach szczelny, odpływy wyprowadzone na zewnątrz;

- nowe całe lampy reflektorów przednich (400zł) i przeciwmgielnych (100zł), bo poprzednie były zmatowiałe, automatyczne ledowe światła do jazdy w dzień (200zł);

… i być może inne rzeczy, o których zapomniałem.

W samochód wsadzono ponad 10.000 złotych na same części, nie licząc kosztów robocizny!

Samochód zalewany tylko dobrym paliwem ON (ze stacji BP, Orlen, Lukoil).

Posiada zabezpieczenie antykradzieżowe założone 4 lata temu.

Auto pewne, zadbane i na lata, przygotowane do jazdy i niezawodne.

Oczywiście silnik i skrzynia działają idealnie. Przez cały okres mojego użytkowania auto nie miało wypadku i nie wymieniłem w nim żadnego elementu blacharskiego.

Auto opłacone, aktualne OC i przegląd techniczny (do września 2014 roku).

Do auta daję komplet dokumentów i dwa kluczyki.

Podana cena jest do ewentualnej negocjacji.

Za śmieszną cenę nabywca dostanie mocno doinwestowany samochód, stąd oddam go tylko w dobre ręce.

Kontakt do mnie: 513-[zasłonięte]-756

Samochód do obejrzenia w Łodzi.

Przepraszam, że na zdjęciach auto nie jest umyte, ale fotografie wykonywałem "w trasie":