Mercedes Benz 190E W201
1,8 benzyna
Samochód użytkowany przeze mnie prywatnie w doskonałym stanie technicznym i wizualnym. Element kolekcji.
Posiadam do niego komplet dokumentów, tj.:
- oryginalna książka serwisowa
- instrukcja obsługi
- BRIEF z Niemiec
Rok produkcji 1991. Data pierwszej rejestracji w Niemczech 09.10.1991. W tamtym czasie cały czas u jednego właściciela, rocznik urodzenia 1923. Sprowadzony prywatnie do Polski w 2004 roku.
Stan blacharski i lakierniczy auta oceniam na doskonały. Brak korozji. Podwozie nie posiada dziur, wykwitów rdzy, ani oznak jakichkolwiek ingerencji blacharskich. Wszystko w oryginalnej konserwacji Mercedes. Karoseria również bez oznak korozji. Dodatkowo, zainteresowanemu udostępnię czujnik lakieru. Lakier oryginalny, fabryczny i zgodny z nr VIN, co jest rzadkością, jeśli chodzi biały lakier. Wszystkie lampy są oryginalne. Szczeliny między elementami równe, zgodne z fabrycznym spasowaniem.
Samochód posiada delikatny ślad po dojechaniu do słupka z tyłu. Zderzak nietkniety, jedynie niewielkie wglebienie na tylnym pasie. W galerii przedstawiam zdjęcie z zaznaczonym elementem. Nie naprawiałem tego, ponieważ jest to mało widoczne, a zależy mi na utrzymaniu auta w oryginalnym stanie blacharskim. Rozmawiałem z profesjonalnym zakładem blacharsko-lakierniczym, który wykonuje naprawy zgodnie ze specyfikacją producenta i ewentualny koszt usunięcia tego wgłębienia to 400-500 złotych z lakierowaniem. Jeśli kupującemu będzie zależało to mogę to zlecić.
W miejscach, gdzie auto jest narażone na działanie wody położyłem wosk konserwacyjny zgodny z tym, jaki jest używany przez Mercedesa, gdy auto wyjeżdża z fabryki.
Wyjątkowo zadbany. Regularnie serwisowany, oto lista napraw na przestrzeni ostatniego roku:
- kompletny układ zapłonowy (świece, kable, kopułka)
- zawieszenia po dużym serwisie
- oleje w silniku, skrzyni i moście
- filtry powietrza i płynów
- regulacja silnika w firmie Jetronic we Wrocławiu (w galerii udostępnia wydruki z parametrów pracy)
- poduszki silnika i skrzyni
- nowe klocki
- uszczelki (dodaje jeszcze dodatkowo nowa uszczelke pokrywy zaworow)
Oraz jeszcze trochę rzeczy. Jako dowód przedstawie faktury.
Obecnie w aucie absolutnie nic nie wymaga naprawy. Ciśnienie oleju na postoju ok 2-2,5, w czasie jazdy trzyma 3. Zalany Motulem 10W40.
Samochód posiada wymienione przez poprzedniego właściciela głośniki z przodu na nowe oryginalne w fabrycznej zabudowie (stare słabo grały), dołożone dyskretnie głośniki na tylnej półce oraz współczesne, jednak nierzucające się w oczy RADIO z wyjściem AUX i USB, przez co jakość dźwięku jest na współczesnym poziomie, wyjscie na subwoofer w bagazniku, zamaskowane pod tapicerka.
Lista wyposażenia:
- podłokietnik
- rzadko spotykana niebieska tapicerka 062 blau (biały lakier z niebieskim wnętrzem jest raczej konfiguracją typową dla japońskich Mercedesów wyższej klasy, stąd jest to rzadkość 190tce na rynek Niemiecki)
- lakier akrylowy 147 Arktikweiss
- szyberdach elektryczny
- fabryczna apteczka
- silnik 1,8E o mocy 109KM
- drewniane wykończenie wnętrza ZEBRANO
- komplet kluczyków (trzy kluczyki + grot)
- fabryczny zestaw narzędzi
- akcesoryjne alufelgi BBS z chromowanymi dekielkami (bardzo ciężko trafić te felgi w komplecie z deklami)
- oryginalny zestaw narzędzi Mercedes w fabrycznym futerale.
- fabryczne rypsowe dywaniki + komplet gumowych.
- elektrycznie sterowane lusterko od strony pasażera
Cena odzwierciedla stan auta i koszty związane z utrzymaniem go w takim stanie, jednak nie jest ostateczna. Jestem skłonny do negocjacji
Telefon: 662-[zasłonięte] -080
email: [zasłonięte] @gmail.com (na domyslny email allegro moge odpisywac z opoznieniem)
Po uzgodnieniu ewentualna mozliwosc obejrzenia w Warszawie