Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mercedes A 170 CDI W[zasłonięte]168 20 lift

05-08-2014, 7:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 999 zł     
Użytkownik krisv
numer aukcji: 4445532072
Miejscowość Białystok/Milanówek
Wyświetleń: 142   
Koniec: 05-08-2014 07:44:59

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 195000
Pojemność silnika (cm3): 1700
Moc silnika (KM): 95
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: MPV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. ładnie utrzymany i doinwestowany baby Mercedes w automacie. W ciągłej eksploatacji. Tylko po wymianie oleju i filtrów. Ostatnio wymieniona sprężarka klimatyzacji i kółko napinacza z paskiem wielorowkowym. Obsługi i naprawy na bieżąco. W naszych rękach od kwietnia zeszłego roku,w tym czasie bezawaryjny (praktycznie)- Używany na dojazdy do pracy i trasa 500km - razem 600 km tygodniowo - spalanie 4,9 do 5,2 L/100km. Użytkowany przez kobietę. Dwa komplety opon. Więcej informacji telefonicznie. tel:600-[zasłonięte]-018 lub 726-[zasłonięte]-885. Do obejrzenia w Milanówku (pn-czw.) lub Białymstoku (sob-nd). cena do negocjacji. Naprawdę warty uwagi. Mały dodatek... zaraz po kupnie wymienione zostały zestawy naprawcze wahaczy tylnych (śruby, łożyska,tuleje) sprawdzone hamulce przód i tył (klocki hamulcowe kół przednich wymienione ponownie dwa tygodnie temu łącznie z prawym przednim łącznikiem stabilizatora.)-bez zastrzeżeń - tarcze grube - okładziny tylne jeszcze na około 60tys.km. wymieniony czujnik poziomu oleju.wymiana sprężyn tylnych i gumowo-metalowych podkładek pod nie.w tym samym czasie dla bezpieczeństwa wymiana sworznia lewego i końcówek drążków kierowniczych oraz oczywiście wykonana pełna geometria pojazdu.założone pełne osłony podwozia pojazdu. wykonane niewielkie zaprawki lakiernicze rantów błotników tylnych i zabezpieczenie antykorozyjne miejsc koniecznych. wymieniony olej w skrzyni biegów łącznie oczywiście z filtrem skrzyni biegów. jednym słowem samochód przygotowany został do normalnej bezstresowej eksploatacji i taką też mieliśmy przez ten rok. o piórach wycieraczek za 180 pln nie wspomnę.... (trzy tygodnie temu). skrzynia działa idealnie... ładnie przełącza biegi w dół i w górę. po około pół roku , przy wymianie oleju czyszczony zawór EGR - żeby mniej kopcił - stała bolączka tego modelu/silnika. ostatnie zapewnienie - podane zużycie paliwa jak najbardziej rzeczywiste i prawdziwe. olej silnikowy od wymiany do wymiany - bez dolewek!